İstanbul Basınından 1461 Galibiyetine Çirkin Manşet!

1461 Trabzon'un deplasmanda Fenerbahçe'yi yenmesinin ardından İstanbul basını küstah bir başlık atarak bilindik tarzını ortaya koydu.

İstanbul Basınından 1461 Galibiyetine Çirkin Manşet!

1461 Trabzon'un deplasmanda Fenerbahçe'yi yenmesinin ardından İstanbul basını küstah bir başlık atarak bilindik tarzını ortaya koydu.

28 Şubat 2013 Perşembe 10:38
İstanbul Basınından 1461 Galibiyetine Çirkin Manşet!
1461 Trabzon'un Fenerbahçe'yi deplasmanda 3-2 yenmesinin ardından Fenerbahçeli taraftarların bir kısmının bile alkışladığı bu zaferi Vatan Gazetesi küstah bir şekilde manşete taşıdı.
 
Maçın hakeminin taraflı tutumuna rağmen galibiyete ulaşan bordo mavililerin zaferini "Jebrin ve Hileyle" manşetiyle veren gazete Trabzonsporlu taraftarların büyük tepkisine maruz kaldı.
 

 
Gösterilen tepkiler üzerine bu utanç verici başlığı Vatan Gazetesi düzeltmek zorunda kaldı.




Son Güncelleme: 28.02.2013 10:48
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
şenay ateşçi 2013-02-28 10:44:54

bçle bi manşet nasıl olur ya oynadılar kazandılar yani

Avatar
eren dülger 2013-02-28 10:46:20

bu gazetenin yorum sayfasının aqmazsam neyim

Avatar
muzaffer sözer 2013-02-28 10:47:12

bu itler utanmazlar herşeyi yaparlar

Avatar
abdurrahman KURU 2013-02-28 10:52:03

istanbul takımları okadar küçük ki basınla büyütülüyorlar. bunların arkasında basın olmasın hakem olmasın bir hiç olurlar....

Avatar
bayram şenocak 2013-02-28 10:56:29

bu yapılan ne ilk nede son olacak bunu gayet iyi bilmekteyim.her zaman yanlı oldunuz objektif ve adil değilsiniz .bazı şeyleri hazmedeme me gibi hastalıklarınız her zaman olmuş ve olacak bunun da farkındayız.bende her vatandaş gibi sizin gazetenizi protesto etme hakkımı kullanıyorum .almayarak ve okumayarak esefle kınandığınızı iyi bilin ve ayrıca etrafımızdaki yakıın dostlarımızı vatan gazetesini almayacağımızı iyi bilin

Avatar
erol janpol 2013-02-28 11:06:07

normal arkadaşlar hakeme rağmen yendiler yazacak halleri yok bunlarin bunlar 30 yildir böyle mesala ben fanatik almiyorum

Avatar
kenan aydınhan 2013-02-28 11:10:06

ne zaman bu ıstanbul takımlarının karşısına andolu takımları çıkmazda hükmen üç sıfır yenik ilan edilirse belki olayın önemi anlaşılır ilk dakikalarda penaltı verilmiyor ceza sahası dışında top yumruklanıyor hakem görmüyo bende inanıyorum hakem taraflıydı.

Avatar
ali yıldız 2013-02-28 11:14:53

yahu görüyorsunuz dimi bu kadar yanlı bir durum olurmu bu nasıl bi anlayıs. adı güzel ama kendisi adi bir gazete. bu memleketin gercek sahibleri biziz, kim bu hainler?

banner573

banner575