Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

TFF'den 1461 Trabzon'a Şok Yasak

Mücadele ettikleri ligde üst sıralarda yer alan 1461 Trabzon ve Buğşasspor'a TFF'den kötü haber geldi.

TFF'den 1461 Trabzon'a Şok Yasak

Mücadele ettikleri ligde üst sıralarda yer alan 1461 Trabzon ve Buğşasspor'a TFF'den kötü haber geldi.

17 Nisan 2013 Çarşamba 13:42
TFF'den 1461 Trabzon'a Şok Yasak
TFF, 16 Nisan 2013 günü bu konuda aldığı yönetim kurulu kararını kulüplere bildirdi.

Ligin sonunun yaklaşmasıyla birlikte yer aldıkları PTT 1.Lig ve Spor Toto 2.lig'de şampiyonluk ve play off mücadelesi veren 1461 Trabzonspor ve Polatlı Buğşasspor'a TFF Yönetim Kurulu'ndan kötü haber geldi.

TFF Yönetim Kurulu 16 Nisan 2013 günü aldığı yönetim kurulu kararıyla mevcut durumun devamı halinde PTT 1. Ligde 4. sırada yer alan 1461 Trabzon ile Spor Toto 2. Lig kırmızı grupta averajla ikinci sırada yer alan Polatlı Buğşasspor'un bir üst lige çıkmalarına veya play off'ta mücadele etmelerine yasak getirdi.

Alınan yönetim kurulu kararında Trabzonspor ile 1461 Trabzon'un, Ankaraspor ile Polatlı Buğşasspor ve Konyaspor ile Torku Konyaspor kulüplerine aralarındaki resmi bağın en geç 13 Mayıs 2013 tarihine kadar sonlandırılması konusunda ilgili kulüplere ihtarname gönderilmesi kararlaştırıldı.
İlgili kulüpler 13 Mayıs tarihine kadar aralarındaki resmi bağı sonlandıramadıkları takdirde play-of'ta mücadele etme hakkı kazansalar dahi play off müsabakalarına alınmayacaklar.

TFF bu kararıyla hakkında yeni sezonda Süper Lig'den başlayacak iddiaları dolaşan Ankaraspor A.Ş'nin de yeni sezonda PTT 1.Lig'de mücadele edeceği vurgusunu yapmış oldu. TFF Yönetim Kurulu'nun aldığı bu karar 17 Nisan 2013 günü ilgili kulüplere bildirildi.

KAYNAK: SporX / Fatih ŞAMLIOĞLU
Son Güncelleme: 17.04.2013 13:44
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
vni yenigün 2013-04-17 14:31:25

böyle yöneticilerimiz olduğu sürece bunlar bize az bile...trabzon 1461 takiminin süper liği hak edse bile çikamiyor oluşu biliniyordu.. neden bu zamana kadar beklendi..işin basit tarafi 1461 takiminin trabzon sporla ilgisini kesmek. trabzon ve 1461 tk. ayni sirketin ortaği olduğu için bütün bunlar..yöneticilerimiz ne iş yapar anlamak mümkün değil. trabzon spor amötörce yönetiliyor...

Avatar
seven 2013-04-17 13:52:13

sıkde de booyle duyarlı olsanız ya

Avatar
bundada sadri şenerin eli vardır , sırf takımı satmak için bu tür işler yapıyodur. 2013-04-17 13:56:15

bundada sadri şenerin eli vardır , sırf takımı satmak için bu tür işler yapıyodur

Avatar
necati çömez 2013-04-17 14:13:32

kara sadece trabzon 1461 ıcın alındı ve yanında buşaşspor da eklendı. bunları gs fb seyıne takmıyor. bunlarda canı sıkıldıkca trabzonla ugrasıyorlar...

Avatar
ahmet hamdi 2013-04-17 14:45:17

1461trabzon pilot takım olarak kurulmadı mı? kurulduğu günden beri pilot takımın süper lige çıkamayacağı da biliniyordu.tff nin trabzona zararı çok oldu ama bunda ne tffnin ne de sadrinin bi zararı var takıma.

Avatar
Tayfa61 2013-04-17 17:03:00

bunda üzülecek bir şey yok. 1461 pilot takım olarak kuruldu ise öyle kalmalıdır. alt yapı amacıyla kurulmuş olan bir takım başarılı ise oyuncuları a takıma alınsın. bunda bu kadar büyütülecek ne var ki?

Avatar
Murat Kalaycı 2013-04-17 17:54:37

arkadaşlar zaten 1. lige çıkmaması gerekli barça örneğinde olduğu gibi sadece alt ligde oyuncu yetiştirip as takıma gönderme seklinde olmalı...

Avatar