Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

A Milli Takım İlk 11'i Açıklandı

2014 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Millilerimiz başlangıcı Hollanda'da yapıyor.

A Milli Takım İlk 11'i Açıklandı

2014 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Millilerimiz başlangıcı Hollanda'da yapıyor.

07 Eylül 2012 Cuma 19:34
A Milli Takım İlk 11'i Açıklandı

2014 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Millilerimiz başlangıcı Hollanda'da yapıyor.

D Grubu'nda mücadele eden Abdullah Avcı'nın öğrencileri, zorlu deplasmanda iyi bir başlangıç yapmak istiyor.

Carlos Velasco'nun yönetimindeki mücadelede Türkiye'nin ilk 11'i şu şekilde;

Tolga, Hamit, Ömer, Semih, Hasan Ali, Mehmet Topal, Emre, Tunay, Arda, Sercan, Umut

STAT: Amsterdam Arena
HAKEM: Carlos Velasco Carballo (İspanya)
SAAT: 21.30 / Star TV

Son Güncelleme: 07.09.2012 19:36
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
shorty 2012-09-07 19:55:43

emre denen irkci namussuzu takima alan da serefsizdir koyan da serefsizdir bu milli takim benim milli takimim degildir zannederim bircogunun da degildir bu takim ermeni takimidir tolga disinda

Avatar
ibrahim aydın 2012-09-07 20:11:32

ya zaten kaleyi ben tartışmak bile istemem tolga tecrubesinde bir milli kalecimiz varken diğerlerini konuşmak bile lazım değil bu birincisi ikincisi ve sonuncusuda milli takımımız orta alanda presle hollandayı ilk 20 dakikada durdurursak biz oradan galibiyet alarak döneriz.

Avatar
istali @shorty 2012-09-07 20:18:57

çok haklısın shorty

Avatar
Trabzonspor'lu @shorty 2012-09-07 21:01:55

abi bir trabzonsporlu olarak emre gibi teknik bir futbolcu yok.zokoroya yağtığı ibnelik ama özür diledi adam..emre gibi topcu zor bulunur...saygılarımla

Avatar
Fatih yılmaz 2012-09-07 21:09:20

bu kadroylamı yeneceğiz hollandayı komik çok komik!!!

Avatar
kanuni colak 2012-09-07 22:49:13

emre kadar ahlaksiz bir futbolcumu var? dünya da tek futbolcu yaptigi her pisligi tüm devletin medyasinin kapattigi..anadolu takim in dan birinde olsaydi coktan ipi cekilirdi,bahse karisti dedikleri ve adeta vatan haini gibi gösterilen gökdeniz le tel la futbolcu baglayan irkcilik yapip ,milli maclardaki edebsizliklerin den dolayi koca devletin ceza almasina sebeb olan sonrada hicbirsey olmamis gibi milli takima cagrilan tek kisi,gökdeniz terim beyfendinin transfer teklifini kabul etseydi simdi simdi türkiye konusuyor olacakdi.avci terim izin verdigi sürece orda,terim isine gelmesin kovulacak..galataya yok diyen futbolcu yu bitirirler. kümede düsse trabzonspor cünkü lekesiz tek sampiyon

Avatar