Başbakan Dava Sonucunu Değerlendirdi

Davutoğlu beraat kararını değerlendirdi!

Başbakan Dava Sonucunu Değerlendirdi

Davutoğlu beraat kararını değerlendirdi!

10 Ekim 2015 Cumartesi 13:20
Başbakan Dava Sonucunu Değerlendirdi
 Davutoğlu'nun canlı yayındaki açıklamalarından satır başları şu şekilde;

(Şike davası kararıyla ilgili soruyu cevapladı) 

''Bu hukuki bir meseledir. Bir dava söz konusu. Dolayısıyla hukuki süreçlerle ilgili olarak yorumları hukuk mantığı içinde tutmak gerekiyor. Dolayısıyla herhangi bir yorum katmak ve bizim açımızdan yorum yapmak doğru olmaz. Bu hukuki dava ile en azından bir çerçevede dışardan hukuka bir müdahale iddiası varsa sistem içinde aksayan hususlar varsa da sistemin ekseninde düzenlenir.Bu davadan bağımsız olarak her hangi bir yanlış işleyiş varsa, buna karşı da bizim tartışmamız lazım. Bu dava ile en azından bir çerçevede dışarıdan hukuka müdahale konusunda nokta koyulmuş oldu. Ama eğer yanlış bir konu varsa, doğru bir eksene oturtulur. Türk sporunun böyle bir şaibe ile anılmaması, etkilenmemesi lazım. Spor ile centilmenliği ihmal edersek, spor özünden uzaklaşır. Hukuki bir karardır.
Son Güncelleme: 10.10.2015 13:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Üstünlerin Hukuku! 2015-10-10 14:23:57

"Hukuki bir durumdur" diyerek siyasi sorumluluktan kurtulabileceğini sanıyor olmalı! Trabzonspor taraftarı, tam da siyasi hesaplara kurban verilen şike sürecinin hesabını her kesimden kesmelidir!!! Yoksa değil şike davası bundan sonra tek maç kazanamayız. üstünlerin hukukuna ve onları destekleyenler HAYIR!!!

Avatar
filika61 2015-10-10 15:49:35

Trabzonun a.k.p. 1. Sira millet vekili adayi f.b. kongre uyesi o.cocuklari bu sehirle dalgami geciyorsunuz... 12 yil size hizmet verdim bir davaniz vardiye.. trabzonun enbuyuk davasi trabzonspor dur. Bu nu atladiniz.. artik yanlis dogruyu gecti..

Avatar
oflee 2015-10-10 15:45:01

1 kasımdaki seçimler trabzon halkı için adamlık sınavı olacak adamsan o oy pusulasını boş atarsın

Avatar
İmparator61 2015-10-10 19:12:14

ALLAH belanızı versin paranın köpekleri şerefsizler size oy verenin anasını sikeyim kendi payıma.

Avatar
ali akhan 2015-10-10 22:21:22

Ha bos atmisin ha akp ye vermisin.oy vermezsen etkisiz olur akp bir oyla bile kazanir.bu kadar salak olmayin akp nin karsisindaki herkese oy vereceksin eger gercek trabzonsporluysan.ama trabzonluysan kesin akp ye verirsin yada bos atarsin

Avatar
bulent 2015-10-10 23:18:30

Basbakanin söyleminden bile bir hukuksuzligun olduğu anlasiloyor. Lafi gevelemeye gerek yok. Şike var. O kadar.

banner573

banner575