Bunun Hesabını Kim Verecek!

A Milli Futbol Takımımız, 2014 Dünya Kupası Elemeleri D Grubu üçüncü maçında Romanya ile karşı karşıya geldi.

Bunun Hesabını Kim Verecek!

A Milli Futbol Takımımız, 2014 Dünya Kupası Elemeleri D Grubu üçüncü maçında Romanya ile karşı karşıya geldi.

12 Ekim 2012 Cuma 23:04
Bunun Hesabını Kim Verecek!

Millilerimiz ilk yarının son dakikalarında yediği golle sahadan 1-0'lık yenilgiyle ayrıldı ve gruptaki üçüncü maçında ikinci yenilgisini tatmış oldu...

2014 Dünya Kupası Elemeleri D Grubu'nda mücadele eden A Milli Futbol Takımımız, üçüncü maçında grup lideri Romanya'yı ağırladı.

Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan karşılaşmayı Millilerimiz 1-0 kaybederek üçüncü maçında ikinci mağlubiyetini aldı.

Karşılaşmada Romanya'nın tek golünü 45'te Grozav kaydederken Millilerimiz Dünya Kupası'na gitme yolunda önemli bir yara aldı.

Bu sonucun ardından Türkiye, D Grubu'nda 3 puanda kalırken Romanya ise puanına 9'a yükseltti ve grup liderliğini sürdürdü. Millilerimiz gruptaki dördüncü maçını 16 Ekim Salı günü deplasmanda Macaristan'a karşı oynayacak.

Son Güncelleme: 12.10.2012 23:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yüzbaşı uğur 2012-10-12 23:09:00

ohhhhhh avcının istanbul takımına iyi oldu az yedilerrr

Avatar
ŞENOL KESKİN 2012-10-12 23:11:14

türki̇ye(fenerbahçe+galatasaray) - romanya = 0:1
artık abdullah avcı'nın bu işi bırakması ve tekrardan i̇stanbul bb.'nin başına geçerek küçük başarılara imza atmasını bekliyorum. mehmet topal'a 90 dakika boyunca nasıl sabrettiğini, birçok futbolcunun nasıl aksadığını, arda'nın dışında doğru dürüst bir oynayan olmadığını gördük, burak yılmaz'ın neden takımda olmadığını, burnunun volkan demirel tarafından kırıldığı iddialarının doğru olup olmadığı, ayrica volkan demi̇rel'in anlamsiz hata'dan öte yaptiklarini ve diğerlerini hepimiz gördük.
abdullah avcı'ya en başında çok güvenmiştim ancak yaptıklarını görünce kapasitesinin yetersiz olduğunu, oynanan maçı okuyamadığını, müdahale edemediğini, oyuncu değişikliklerindeki "kocaman" hatalarını, türkiye milli takımının ağırlıklı olarak galatasaray ve fenerbahçe futbolcularından kurulduğunu ve başkaca durumları görünce artık "ümidim kalmadı", abdullah avcı istifa et, çünkü türkiye milli takımı egoların tatmin edildiği yer değildir.

Avatar
hakkı oz 2012-10-12 23:16:20

fark beklıyodum olmadı.ama 1.0 da ıyı sonuc

Avatar