Flaş Haber
Kapat

Canlı Yayında Çakar ile Mosturoğlu Birbirine Girdi

Türkiye'nin gündemine oturan bu görüntüler olay oldu

Canlı Yayında Çakar ile Mosturoğlu Birbirine Girdi

Türkiye'nin gündemine oturan bu görüntüler olay oldu

11 Eylül 2012 Salı 14:37
Canlı Yayında Çakar ile Mosturoğlu Birbirine Girdi
Beyaz TV'de yayınlanan Derin Futbol adlı programda tarihe geçecek bir tartışma yaşandı. Fenerbahçeli yönetici Şekip Mosturoğlu ve yorumcu Ahmet Çakar bir televizyon programında ağır bir tartışma içine girdi.

ÇAKAR'IN GÖRÜNTÜSÜ ELEŞTİRİ TOPLADI

Fenerbahçeli yönetici Şekip Mosturoğlu ve yorumcu Ahmet Çakar arasında gece 02.30 sularında yaşanan gerginlik gündeme bomba gibi düştü. Mosturoğlu'na ağır ithamlarda bulunan Ahmet Çakar ilk defa bu kadar kendinden geçti ve herkesi şaşırttı. Çakar'ın görüntüsü ilginç olarak yorumlanırken eleştirilerin hedefinde yer aldı.

Son Güncelleme: 11.09.2012 14:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
memoli 2012-09-11 15:48:39

ahmet bey çakar bizim asbaşkan olsun kampanya başlatın hakkımı çok iyi korur.

Avatar
ahmet paksoy 2012-09-11 16:07:38

türkiyede bu yalaka basın gercekleri görmüyor..aziz yıldırım şike yapmışsam fenerbahce için yaptım diyor başka ne diyecekti.....birileri akıl veriyor efendim kişilerin hareketinden kurumlar sorumlu olmamalı.....kişi kendi adına yapmıyorki fenerbahce başkanı adam fener için yapıyor...dünyanın neresinde böyle bişey varmı bidon kafa bilir varmı........trabzonun kupasını verin vermezseniz öbür dünyada alırız.....

Avatar
özkan demirci 2012-09-11 20:08:30

şekip ipnesi altına sıçacaktı kıvırıp durdu :d

Avatar
programin yapimcisi arayip önceden bilgilendirmiyormu 2012-09-11 18:13:29

hay ben sizin kulaklariniza ..............

Avatar
ismail aslan 2012-09-11 18:36:27

helal olsun sana çakar diline sağlık

Avatar
CINGENELER 2012-09-11 19:04:36

beyaz tv ye yakistiramadim,tv kanallarinin reyting ugruna milletin maneviyatini ruhunu calmalarini kabullenemiyorum,ahmet cakar avrupada bak oturumlar nasil medeni yapiyor.her seyi biliyorsunya o yüzden dedim.bilmek önemli degil uygulamak erkek isi anladinmi.

Avatar
Furkan Ozdemir 2012-09-11 19:40:59

boyle bir program yaplirmi?

banner573

banner575