Fenerbahçe'de Sular Durulmuyor

Fenerbahçe tercumanı Samet'in zor anları!

Fenerbahçe'de Sular Durulmuyor

Fenerbahçe tercumanı Samet'in zor anları!

03 Ekim 2012 Çarşamba 16:25
Fenerbahçe'de Sular Durulmuyor
Aziz Yıldırım'ın Sabiha Gökçen Havaalanı'nda yaptığı açıklamalarda sürekli tercüman Samet'e dönerek söylesene sen ordaydın demesi Samet'i zor durumda bıraktı.

Alex ile yolların ayrılmasından sonra Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım bir açıklama yaptı. Yıldırım Sabiha Gökçen Havaalanı'nda yaptığı açıklamada çok sert ifadeler kullanırken, Alex ile ilgili açıklamaların hepsinde kulübün tercümanı Samet'e dönerek "Söylesene, sen oradaydın demesi" ve sürekli tercümanın omuzuna vurması dikkatlerden kaçmadı.

Aziz Yıldırım Samet'e sorduğu bir sorunun ardından tercümanın kısık sesle cevap vermesi üzerine "Biraz sesli konuşsana" diye çıkıştı.

Bu durum karşısında kızaran Samet çok kısa bir açıklama yapmakla yetindi.


İŞTE O ANLAR
Son Güncelleme: 03.10.2012 16:27
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
çotanak 2012-10-03 16:30:50

Giriş:Alex gider. Gelişme :Aykut Gider. Sonuc:Aziz Yıldırım cezaevine gider

Avatar
Serap 2012-10-03 16:39:25

bütün açıklamalağı .s

Avatar
suleyman nas 2012-10-03 16:40:50

kurumun arkasında fazlasıyla durup faydalandın zaten. o kurum olmasaydı sen de çoktan hakettiğin yeri bulurdun..... kurumun arkasındayım ben diyor:) iyi siper buldun...

Avatar
DESTİNA TANGÖZE 2012-10-03 16:44:40

aziz yildirim sus artik düşürme kendini̇ !!!! nifak tohumu sensin !!!!

Avatar
Mehmet Ayaz 2012-10-03 16:47:24

şu video fb rezaletinin fotoğrafıdır.tarih bunu da yazmıştır elbet. 15-20 yıl sonra hatırlanacaktır bu günler. o zaman fblilerin boynu bükük kalacak.

Avatar
aho 2012-10-03 16:53:08

cok havliyorsun lan it,,tercumanida zorla konusturuyon,gotveren pic

Avatar