Fenerbahçe'den İstifa Etti

Alex De Souza’nın dün kulüple sözleşmesini feshetmesi sonrası sular durulmuyor.

Fenerbahçe'den İstifa Etti

Alex De Souza’nın dün kulüple sözleşmesini feshetmesi sonrası sular durulmuyor.

02 Ekim 2012 Salı 11:36
Fenerbahçe'den İstifa Etti
Brezilyalı yıldızın 8.5 yıl oynadığı kulüpten apar-topar gönderilmesinden sonra taraftarın fatura kestiği iki isim olan Başkan Aziz Yıldırım ile teknik direktör Aykut Kocaman 'ın şu sıralar Fenerbahçe Stadı 'ndaki kulüp binasında görüştüğü öğrenildi..

Kocaman 'ın gelişmeler üzerine Yıldırım 'a istifasını verdiği ve ' 'Beşiktaş maçında takımın başında olmak istemiyorum. Pazar günü Şükrü Saraçoğlu Stadı 'na çıkmak istemiyorum. Ya istifamı kabul edin, ya da bana izin verin ' ' dediği iddia edildi..

Aziz Yıldırım 'ın Aykut Kocaman 'ı bu kararından vazgeçirmeye çalıştığı söyleniyor..

Son Güncelleme: 02.10.2012 11:39
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ilyas duran 2012-10-02 11:44:34

beter olun mazlumun ahı çıkıyo

Avatar
bayram kayıkçı 2012-10-02 11:46:51

keser doner sap doner birbirinize duşersinniz adelet bir gun tecelli edecek gorecegiz bizde inşallah kendi kendinizi bitireceksiniz

Avatar
Seval Şahin 2012-10-02 11:48:33

umarım defolup gidersin aykut kocaman. alex'e yapılan bu nankörlük ve vefasızlık yanınıza kalmayacak.

Avatar
Yusuf GÜR 2012-10-02 11:49:21

bugüne kadar sustuk konuşmadik aykut kocaman aleyhi̇ne tek kötü bi̇rşey paylaşmadik emre'yi̇ harcadin ses çikarmadik , baroni̇'yi̇ küstürdün ses çikarmadik gol rekorunu eli̇nden almasin di̇e alex'e gözünü di̇kti̇n kadroya almadin yi̇ne sesi̇mi̇zi̇ çikarmadik ama bu son olay sabrimizi taşirdi kusura bakma aykut hocam ( ! ) artik seni̇ i̇stemi̇yoruz bu takimda kendi̇ çikarlari i̇çi̇n fenerbahçemi̇ze zarar veren i̇nsanlar fenerbahçe'mi̇zi̇n başinda olamaz yüksek sesle söylüyoruz çoğunuz kizssanizda bazilar gi̇bi̇ korumuyoruz!

aykut kocaman i̇sti̇fa !

Avatar
Oğuzhan BAL 2012-10-02 12:00:22

istifa önemli bir olaydır, istifa edersin ve çıkıp gidersin, fakat aykut 3 kez istifa etti başkan göndermiyor dediler, böyle saçmalık olmaz istifa eden basar gider, bunlar sadece göz boyamak

Avatar
FENERKOLİK 2012-10-02 12:20:05

defolsun gitsin şereefsiz heri̇f kocaman fenere ne verdi alex herşeyini verdi

Avatar
taşkın sırtkaya 2012-10-02 15:21:39

adalet yerini bulacak yavaş yavaş bide aziz öldümü tamamdır yansın ibnelerin alayı şerefsiz kuşlar sizi

Avatar
gökhan turk 2012-10-02 22:15:58

biliyoki beşikteş feneri evire cevire ... basında olmak istemiyoooo :)))

banner573

banner575