Fenerbahçe'nin Avukatından Şike İtirafı

Aziz Yıldırım'ın itirafından sonra Fenerbahçe için önemli isimlerden birinin daha şike itirafı...

Fenerbahçe'nin Avukatından Şike İtirafı

Aziz Yıldırım'ın itirafından sonra Fenerbahçe için önemli isimlerden birinin daha şike itirafı...

07 Ekim 2012 Pazar 21:21
Fenerbahçe'nin Avukatından Şike İtirafı
Her katıldığı programda Fenerbahçe'nin şike yapmadığını savunan, adeta Fenerbahçe'nin avukatlığını yapan, tertemiz bir camia olduğunu dile getiren eski yönetici Ömer Çavuşoğlu, sonunda pes etti.

Ömer Çavuşoğlu'nun gerçek yüzünü daha önce sizlere göstermiştik.

İşte o haberimiz;



Çavuşoğlu'nun Son İtirafı!

1995-1996 sezonunda Ali Şen'in Fenerbahçe yönetiminde görev alan Ömer Çavuşoğlu, CNN Türk'te yayınlanan 'Aykırı Sorular'da Enver Aysever'in sorularını yanıtladı ve o dönem şike yapıldığını itiraf etti.



Son Güncelleme: 08.10.2012 14:50
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mesut çelebi 2012-10-07 22:58:54

ben trabzonluyum ve trabzonsporluyum ancak ;adam nerde 1996 da şike yaptık dedi adilik yapmayın.onlar adi sizde onlara eşlik etmeyin !!!

Avatar
Mıstık 2012-10-08 07:11:09

mesut çelebi bey adamı nerenle dinliyon ? yaptık diyor da başka nasıl diyecek. ama şikeden ben sorumlu değildim diyor, bide yazanlara ... atma. yazanlarda gazetecilik yapıyor geri zekalı ömer ne zaman oldu orhan ama ona yakışır asena gibi anında kıvırır!...

Avatar
Osman ay @mesut çelebi 2012-10-08 07:57:08

mesut kardeşim adam daha ne dicek az daha zorlasan kime nerde ne vermişler bülbül gibi şakıcak.konuşurken herif zorlanıyor.

Avatar
UNİTS 2012-10-08 17:08:58

adam fb ni̇n şi̇ke yaptigini i̇ti̇raf edi̇yor i̇şte hatta ben i̇şlerden sorumlu degi̇ldi̇m di̇yor , i̇yi̇ görev ayrimi yapmişlar...

Avatar