Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

"Gökdeniz Nerede Gökdeniz?"

Ahmet Çakar'dan tokat gibi sözler...

"Gökdeniz Nerede Gökdeniz?"

Ahmet Çakar'dan tokat gibi sözler...

26 Mart 2013 Salı 14:43
 Milli Takımın zorlu Macaristan maçı öncesinde tüm kamuoyu İbrahim Toraman mı Gökhan Zan mı kadroya çağrılmalı? Tartışmasını yaparken, Ahmet Çakar gündem oluşturacak sözler sarf etti. Gökdeniz Karadeniz’in Milli Takıma çağrılmamasından rahatsız olduğunu dile getiren Çakar şunları söyledi: “İbrahim Toraman, Gökhan Zan tartışması yapılıyor gülüyorum. Gökdeniz nerede Gökdeniz? Gökdeniz’in çağrılmamasına neden kimse tepki koymuyor? Güya suç işlemiş öylemi… Adam yaptıysa bir şey cezasını çekti. Cezasını çekmeyenleri görmüyor musunuz? Gökdeniz dünyaya kendisini kanıtladı ama A Milli Takıma çağrılmıyor. Bu durumu bana kimse açıklayamaz…”
Son Güncelleme: 26.03.2013 14:48
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
seven 2013-03-26 16:43:16

sankı fatıh tkke uefasını kaldrdgında cagırdlarmıkı onda cagırsınlarr

Avatar
osman ağaoğlu 2013-03-26 18:37:13

sayin ahmet çakar hocamiz abdullah avcı asimile olmus yani o olmuş istanbul uşaği onun icinde o trabzonlu topcu almaz milli takima .o nun icinde bisay söylemeye değmez artik.

Avatar
erhan mustafa 2013-03-26 21:04:24

haklısında hocam gökdeniz nereli trabzonlu olan adamları milli takıma almıyorlar yakında apo yu milli takım kadrosuna cağırır bunlar)))))))))))

Avatar
alikemal akyasan @isa aydın 2013-03-26 22:22:47

evet aynen öyle

Avatar
isa aydın 2013-03-26 15:11:41

sayın ahmet çakargeçmişten gelen bir gelenek ,gökdeniz fener veya gs oynasaydı hergün gündmde olurdu.bizde hak eden değilde metyadik veya güçlü olacaksın.avrupaya bu kadar futbolcu gitti çoğu geri geldi ama gökdeniz hala oralarda bu fatih tekkeyede yapılmıştır.sorun trabzonsporlu oluşlarıdır.başka izahı yoktur.trabzonda oynarkenmilli takım yüzü görmeyenler ,transferlerinin hemen arkasında milli takıma seçilenleri sizler çok iyi bilirsiniz.memleket hali ne yapalım.

Avatar
isa atış 2013-03-26 23:38:13

helal ahmet abi konuş be gökdeniz trbzonspordan gittiği icin alınmıyo milli takıma ne katar ii oynasada amaaaaaa ooo g.s ve fb li olsa bonko oynardı bizim bu türkiyede adaletsizlik var başka bi ülkede mümkün deyil yokdur bişe yok ney miş milli takım ködü gidiyoo gördük semihin yapdığı hadayı olsun hak ediyo bunlar bişey olmaz gitmeyiz yine birezilyaya nasıl olsa alışdık böle ii ilk önce adalet lazımmm ama oda ölmüş yazıkk

Avatar