Flaş Haber
Kapat

İlahi Adalet!

Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Medicana Sivasspor, sahasında konuk ettiği Akhisar Belediyespor'la 1-1 berabere kaldı ve küme düşmeme mücadelesinde büyük darbe aldı.

İlahi Adalet!

Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Medicana Sivasspor, sahasında konuk ettiği Akhisar Belediyespor'la 1-1 berabere kaldı ve küme düşmeme mücadelesinde büyük darbe aldı.

01 Mayıs 2016 Pazar 18:17
İlahi Adalet!
 Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Medicana Sivasspor, sahasında konuk ettiği Akhisar Belediyespor'la 1-1 berabere kaldı ve küme düşmeme mücadelesinde büyük darbe aldı. Kaleci Setkus'un 90. dakikada ayağının altından kaçırarak yediği gol ise Litvanyalı kalecinin gözyaşlarına boğulmasına sebep oldu.

Sosyal medya da bu golün ardından gündem olan Litvanyalı kaleci için Trabzonspor'lu taraftarlar yaptıkları yorumlarda 2010-11 sezonu son maçında Fenerbahçe karşısında Korcan'ın yediği golü hatırlatan paylaşımlar yapılarak "İlahi adalet" vurgusu yapıldı
Son Güncelleme: 01.05.2016 18:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ahmet 2016-05-01 20:21:24

Keşke kalede korcan olsaydi.olsun ilahi adalet er yada geç yerini buluyor.mecnun itine rabia işareti yerine el salliyorum bye bye ptt ye

Avatar
Şaban 2016-05-01 21:17:00

İşte ilahi adalet

Avatar
Zeki 2016-05-01 22:18:54

Ama arkadaşlar bu kaleçi isdeyerek yememiş isdemiyerek olmus ama son hafdası yanılmıyorsam sike bahceyle insAllah ölüm kalım macı olur bakalım ben olsam o 2010/2011 yılındaki kaleçiyi sokardım güzel seyirler

Avatar
Fazıl 2016-05-01 23:36:00

Benzese İlahi adalet tecelli etti Eskişehir düşer fb ikinci bjk şampiyon olursa inşAllah hakemler TFF haramiler kaybedecek bu bile çektiklerimizi unutturur TFF hakemlere rağmen ts düşmedi bjk önü kesillmeyecek

Avatar
yorum 2016-05-02 03:31:41

sivas küme düşsün üzülmem ama bu çocuk da fena kaleci değil,sivas ta defans olsa bu kaleci çok maç kurtarırdı.

Avatar
Yigido 2016-05-02 17:34:57

Bundan sonra size heryer trabzon degil artik sivas haric her yor trabzon diyeceksiniz bir yil sonra tekrar burdayiz yigido herkese iyi gelmez kimine kalin kimine agir gelir herkes dikkat edecek bundan sonra tek dusman trabzondur yigidoya acitmis biraz sanirim

banner573

banner575