Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Jaja Transfer Oldu

Trabzonspor taraftarını heyecanlandıran jaja trasfer oldu

Jaja Transfer Oldu

Trabzonspor taraftarını heyecanlandıran jaja trasfer oldu

14 Ocak 2013 Pazartesi 22:49
Jaja Transfer Oldu


Transfer döneminde Kayserispor ile anlaşamayan, Trabzonspor taraftarlarınca transferi i,çin baskı yapılan Jaja, eski takımı Metalist Kharkiv ile sözleşme imzaladı.
 
Metalist Kharkiv klubü bu transferi resmi sitesinden duyurdu.

Son Güncelleme: 14.01.2013 22:50
Anahtar Kelimeler:
Jaja Transfer Oldu
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
04rat 2013-01-14 23:05:38

geldi bey

Avatar
Uff Jaja 2013-01-14 23:09:26

baskan nasil almadin !! ?

Avatar
ersin ersin 2013-01-14 23:13:58