Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Jaja Transfer Oldu

Trabzonspor taraftarını heyecanlandıran jaja trasfer oldu

Jaja Transfer Oldu

Trabzonspor taraftarını heyecanlandıran jaja trasfer oldu

14 Ocak 2013 Pazartesi 22:49
Jaja Transfer Oldu


Transfer döneminde Kayserispor ile anlaşamayan, Trabzonspor taraftarlarınca transferi i,çin baskı yapılan Jaja, eski takımı Metalist Kharkiv ile sözleşme imzaladı.
 
Metalist Kharkiv klubü bu transferi resmi sitesinden duyurdu.

Son Güncelleme: 14.01.2013 22:50
Anahtar Kelimeler:
Jaja Transfer Oldu
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
04rat 2013-01-14 23:05:38

geldi bey

Avatar
Uff Jaja 2013-01-14 23:09:26

baskan nasil almadin !! ?

Avatar
ersin ersin 2013-01-14 23:13:58

artık bu sadri şener defolup gitsin m.ali yılmaz gelsin para diye klup 3 sınıf takım oldu maçları bile izlemiyorum artık

Avatar
ercan y 2013-01-14 23:33:50

zaten bize jaja diil teofilo lazımdı....

Avatar
kefli61 2013-01-15 00:01:38

yazıklar olsun bu kadar taraftarın istediği bi jajayı bile almadınız elimizdeki bütün futbolcuları sattınız hala umrunuzda değil artık bırakın gidin yeter jajanın alkol sorunu varmış adam geldi istatistik olarakta en iyi adamdı acaba sadri şener jajanın alkol problemi senin kadar varmıydı bir tane yaptığın iyi bir şeyi açıkla daha mert ol bir tonyalıya yakışacak gibi trabzonsporun hakkını bile savunamadın bu saatten sonra kupayı alsan geri ne olacak verecekleride yok zaten trabzonspor başkanımısın siyasetçimisin belli değil sen bu kabiliyetle iiyi politikacı olursun yeter bu taraftarı kandırdığın şenol hoca jaja şöyle iyi böyle iyi deyip ortaya bi laf atıp gelirse 100 bin dolar sadece ben veriyorum maç başı anlaşsın diyorsun şenol hoca senin bu takımda emeğin büyük ama sanada yakışmıyor bu taraftarı kandırmak maç başı oynayan o kalitede bir futbolcun daha varmı acaba yada başka bi klüpte oynayan bu taraftar salak değil hocam yeter artık bu kadar aciz bi takımmıyız biz...

Avatar
OLGAÇ KAMAN 2013-01-15 08:58:14

yazik büyük bi değer şenol güneş ve yönetimin inadi yüzünden kaçti...

Avatar
hakan aktaş 2013-01-15 10:55:24

jaja gibi adamı kaçırmak bir trabzonlu olarak beni üzdü bizim yöneticilere yazıklar olsun beceriksiz herifler hangi işi bitirdinizki bunu bitirecektiniz bırakın trabzonun yakasını artık adam gibi yönetecekler gelsin gidin artık gidin

Avatar
fırtına öncesi sessizlik 2013-01-20 15:17:26

herşeyi anlarım tamam dubai takımı salak kayseri salak metalist karkivde salak ulna bir akıllı bizim yöneticilermi yaaa valla kendikendimizi kandırıyoruz yazıklar olsun tüm yöneticilere

banner573

banner575