MHK'den Kural Hatası Açıklaması

​Fenerbahçe'nin attığı ikinci gol öncesinde topun kornere çıkmasına rağmen taç kararı verilmesi, "Kural hatası mı yaşandı?" sorusunu akıllara getirdi.

MHK'den Kural Hatası Açıklaması

 Trabzonsporlu Aykut ile Fernandao arasındaki mücadelede top, Aykut'un müdahalesiyle kornere gitti ancak Nani hakem kararıyla korner kullanmak yerine taç atışıyla oyuna başladı ve Fenerbahçe Fernandao ile farkı 2'ye çıkaran golü buldu.

MHK Başkanı Açıkladı

MHK Başkanı Kuddusi Müftüoğlu da "Kural hatası söz konusu değil. Yaşanan maç içerisinde olan bir hata" ifadelerini kullandı.Özellikle sosyal medyada büyük tepki çeken pozisyon sonrasında Trabzonsporlu futbolcular hakeme itiraz etmişlerdi.

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yasin - 1 yıl önce
Yahu bırakalım bunları artık takım oynamıyor hocada is yok başkan Allahlık nolcak boyle