Flaş Haber
Kapat

Şota'nın Lig TV'ye Yaptığı Göndermeler

Trabzonspor'un efsane futbolcusu, Kayserispor'dan ayrılmasının ardından teknik direktörlük döneminde geriye muhteşem görüntüler bıraktı.

Şota'nın Lig TV'ye Yaptığı Göndermeler

Trabzonspor'un efsane futbolcusu, Kayserispor'dan ayrılmasının ardından teknik direktörlük döneminde geriye muhteşem görüntüler bıraktı.

02 Ekim 2012 Salı 14:14
Şota'nın Lig TV'ye Yaptığı Göndermeler
Trabzonspor'da oynadığı futbol ile derin izler bırakan Şota, Kayserispor'u çalıştırdığı dönemde bir birinden renkli görüntülere imza attı.

Kendi isteği ile Kayserispor'dan ayrılan efsane futbolcumuz Şota'ya, HaberTS.com olarak kariyerinde başarılar diliyoruz.

LİG TV'nin derlediği olaylarda, birbirinden güzel görüntüler ortaya çıktı.



Son Güncelleme: 13.10.2012 20:21
Anahtar Kelimeler:
şota Lig Tv Gönderme
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ali dayı 2012-10-02 14:38:39

heriftir herif

Avatar
turgay 2012-10-02 15:02:58

sempatik şeker biri seviyorum.

Avatar
yasin 2012-10-02 16:02:56

trabzonspora cok yakısır.... gelsın senol hocanın yardımcılıgını yapsın. sonrada senol hocam gıttıgınde yerıne gecer. bılgısıne bılgı katar..

Avatar
murat 2012-10-02 17:06:54

hocam şota bize ilaç gelır şenol hocayı cok severım ama yıprandı ya arkadaslar mersın bızı sahadan sıldı bu ızledığımız trabzonspor degılde 3.lıg takımı sankı kan değısımı gerek hem hoca hem bazı oyuncular...acıl hemde

Avatar
ali 2012-10-02 19:25:16

helal olsun ts nın efsanesı trabzonun teknık dırektoru olsun ınş

Avatar
gustavo jaja 2012-10-02 19:54:32

sota gel su takımın başına belli kayseriyle kanın tutmadı sen karadenizlisin bizde farklı olur..

Avatar
zeki gebic 2012-10-02 21:39:05

sen her zaman bizim satomuzsun unutulmaz futbolunlan v insanliginlan
cepniler
paris temsilcisi
zeki gebiç

Avatar
halit yenigün 2012-10-02 22:42:39

yahu siz kafayı mı yediniz? adamın yönettiği kayseri şimdi son üçte! böyle bir adamı alıp (ki şotanın allahına kurban olurum), türkiyeyi dünya üçüncüsü yapan, güney korede şampiyonluklara imza atan ve orada efsane olan bir şenol hocayı mı atacaksınız?

banner573

banner575