Flaş Haber
Kapat

Sözünü Tut Çavuşoğlu!

Fenerbahçe'nin televizyonlara mayın olarak sürdüğü Ömer Çavuşoğlu patladı

Sözünü Tut Çavuşoğlu!

Fenerbahçe'nin televizyonlara mayın olarak sürdüğü Ömer Çavuşoğlu patladı

27 Nisan 2012 Cuma 14:50
Sözünü Tut Çavuşoğlu!

  Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Ve GoL adlı spor programına yorumcu olarak katılan Ömer Çavuşoğlu Fenerbahçe Kulübü Cas davasından vazgeçerse bunun şikeyi kabul ettiği anlamına geldiğini söyleyerek, "böyle bir şey asla olmaz" dedi.Bunun üzerine yanında bulunan Fenerbahçe yönetim kurulu üyesi Mahmut Uslu'nun da yönetim kurulu üyelerine dönerek böyle bir durumda Ömer Çavuşoğlu ve onun gibi Fenerbahçelilerin sahaya girerek kendilerinin bizzat takımlarını küme düşüreceklerini net bir dille ifade etti.


Sivri yorumlarıyla futbol severlerden bir hayli tepki toplayan Çavuşoğlu'nun HaberTS.com'un bu haberine nasıl bir cevap vereceği merak konusu



 

Son Güncelleme: 27.04.2012 14:54
Anahtar Kelimeler:
Sözünü Tut Çavuşoğlu
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ua_2828 2012-04-28 17:48:27

fenerliler hep böyledir.söylem var icraat yok.çavuşoğlu her zaman söyler.her zamanda tükürdüğünü yalar.

Avatar
HASAN AYDIN 2012-04-30 09:11:39

sayin çavuşoğlu; şowmen değilsen, adam gibi adamsan ve erkeksen sözünü tut ve bu sözlerinin arkasinda olduğunu tv kanallarinda açikla.

Avatar
YUSUF TURAN 2012-04-30 14:13:14

şerfin varsa sözünü tut

Avatar
uğur ertürk 2012-04-30 15:00:55

çavuşoglu sözünü tutacak adam olsa fenerli olmazdı zaten hayatları dansözlükle geçti bunların ne namus ne şeref ne onur var bunlarda

Avatar
mehmet narmanlı 2012-04-30 17:24:57

ben cavuşoğlunu ve butun yorumcuları tınlerım ve ızlerım nezaman sosunu tututa şımtıkının yuzsuzluğunu yabacak fenerlı kıvırmasını bılır ışın ıcınten cıkar menfaat ışı varsa cavuşoğlu orta

Avatar
KEMALETTİN AKKANOĞLU 2012-04-30 19:02:00

küfür edeyim mi

Avatar
tansel Genç 2012-05-01 09:20:04

bu adamın tv lerde yee alması bile midemi bulandırıyor. tam şikecilere layık birisi bu.

Avatar
Skurt 2012-05-01 17:07:47

zten medya fenerın elınde bunun gıbı adamları cıkarıp kendılerıne prım yaptıroylar işte, onune gelen yoruncu

banner573

banner575