"UEFA Türkiye'ye Çok Kızgın"

Spor yorumcusu Mehmet Demirkol'dan bomba gibi iddia...

"UEFA Türkiye'ye Çok Kızgın"

Spor yorumcusu Mehmet Demirkol'dan bomba gibi iddia...

11 Haziran 2013 Salı 12:02
 UEFA’nın, Fenerbahçe ve Beşiktaş’ı Disiplin Kuruluna sevk etmesinin ardından Türkiye’de konuşulan en önemli konu “kim, ne kadar ceza alacak?” oldu. Gazeteci ve spor yorumcusu Mehmet Demirkol konuyla ilgili flaş açıklamalar yaptı. Önemli spor hukukçularıyla görüştüğünü dile getiren Demirkol şunları söyledi: “Şikeye bulaşmayan ve Avrupa’ya gitmeye hak kazanan Trabzonspor, Galatasaray gibi takımlar Avrupa Kupalarından men edilemez. Fakat UEFA, Türkiye’ye çok kızgın ve bu yüzden Milli Takıma ceza verebilir. Bu bilgiyi çok önemli spor hukukçularından aldım. 2 hafta içerisinde her şey belli olur…”
Son Güncelleme: 11.06.2013 12:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Köksal BERBER 2013-06-11 13:26:27

bütün bunların sorumlusu türkiyedeki çirkin siyaset, bu ahlaksız siyasete alet olan tff"dir. bugün ağlaşmanın değil, sporda bayram yapmanın günüdür. sporu ekonomi aracı görenler kaybedecek artık. çünkü spor ekonomi aracı değil, insanları eğlendirme, bir temaşa gösterisidir. en çok sporda adalete ihtiyaç vardır bu ülkede. oy kaygısı ile bugün bütün ahlaksızlıklara, hırsızlıklara göz yumanlar, yarınları kaybettiklerinin farkında bile değiller. umarım uefa nın bu kararı doğru okunur ve doğru algılanır.

Avatar
kenan danışmaz 2013-06-11 13:53:42

çöpleri halının altına itmeyle evi temizlemiş sayılmazsınız. o pislik yeniden ortaya çıkar. bence o çöpleri halının altına sokanlarıda ömür boyu futboldan men etmeliyiz. saygılarımla

Avatar
serhat 2013-06-11 17:07:19

resmen milleti soğuttular türk futbolu bitmiştir benim açımdan

Avatar
muammer yılmaz 2013-06-11 18:01:38

inşallah milli demeye dilim varmıyor ama o pisliklerin ceza almasını canı gönülden diliyorum.29 senedir beklediğimiz şambiyonluğu kursağımızda pis ellerine bulaşdırtılar

Avatar
mehmet yalakakol 2013-06-11 21:36:53

bu çakal ntv spor programında bu işlerin üzerine artık gidilmesin sıktı her sey oldu bitti diyodu olaylarda sonra simdi ne diyor

Avatar
zekibey 2013-06-11 22:08:08

tüpçü nün sözlerine destek açıklaması kılıf uydurması bence. avrupa kupalarına takılmayalım.
bence tff nin tek hedefi var ya fenerbahçeyle birlikte yada hiç tek amaç var oda şikebahçeyi kurtarma.

Avatar
STEVEN OZBAY 2013-06-12 04:09:55

gec kalinmis bir karar.dunyanin hic bir yerinde sikeciler bu kadar bas taci edilmemistir.

Avatar
lazon 2013-06-12 07:42:10

ben olsam bizans milli takımına da ağır ceza verirdim. böylece yavshuckları korumanının bedelini görmüş olurlardı.

banner573

banner575