Flaş Haber
Kapat

Ünal Karaman Şarkı Söylemeye Başlıyor

Trabzonspor'da Şenol Güneş'in yardımcılığını yapan Ünal Karaman " şarkı dinlemek değil söylemek istiyorum " diyerek ayrılmıştı.

Ünal Karaman Şarkı Söylemeye Başlıyor

Trabzonspor'da Şenol Güneş'in yardımcılığını yapan Ünal Karaman " şarkı dinlemek değil söylemek istiyorum " diyerek ayrılmıştı.

09 Ekim 2012 Salı 00:27
Ünal Karaman Şarkı Söylemeye Başlıyor
Sanica Boru Elazığspor'da Teknik Direktör Bülent Uygun'un istifa etmesinin ardından, Ünal Karaman ile görüşmelere başlandığı öğrenildi.

Son Akhisar Belediyespor beraberliği sonrası taraftarların büyük tepkisini alan Uygun, yazılı açıklama yaparak görevi bıraktığını açıkladı. Uygun'un istifasının ardından teknik direktör arayışlarına giren Elazığspor'da Ünal Karaman'ın adı gündeme geldi. Geçen sezon Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş'in yardımcılığını yapan Ünal Karaman ile görüşmelere başlandığı bildirildi.

Son Güncelleme: 09.10.2012 00:30
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Haydar Bıyık 2012-10-09 08:27:41

ünal hoca bence başlangıç yapacağı takım olarak elazığsporu seçmemeli.... daha güçlü kadrosu olan ve başarıyı yakalayabileceği bir takımı beklemeli ve büyük oynamalı.....fatih terim gidip çalıştırırmı elazığı????? başarıyı yakalamak ve büyük teknik direktör olmak istiyorsa kesinlikle güçlü bir kadroyla çalışmalı...

Avatar
ÇiLekeş YOmraLy 2012-10-09 08:53:30

bu adamdan hıc bır sey olmaz sadece medya deqıl her yerde aynı senol hocamın qolqesınde kalmıs bı ınsan bu peahh

Avatar
kaan ınan 2012-10-09 12:52:02

ünal bence en ıysını yaptı senolbızı yakıorünal bızım teknık dırektoru olsun trabzonsporu bırak sampıyon etmek bızı dünyada ıyı olarak tanıtır ünal adam sın be

Avatar
ömer özmen 2012-10-09 14:38:14

sen büyük insansin ve hocasin nedeninide söyliyeyim senol günes sampiyonlar liginde klübeye inene kadar 5 puan toplayan hoca her ciktigi lig macini alan adam giderken ts icin bir kelime kötü laf etmeyen insan benim icin büyük hocadir ve insandir yolun acik olsun kaptan

Avatar
Enver @Haydar Bıyık 2012-10-09 15:41:33

ünal hocaya güveniyorum

Avatar
SELCUK BURAK HABERINDEDE AYNISI,YAPMAYIN 2012-10-09 16:12:32

haberin icerigi ile atilan baslik arasinda bir baglanti yok.biz istanbul medyasindan farkli olmaliyiz.

Avatar
atacan aktaş 2012-10-09 20:05:59

yapma kapdan daha iyi takıma gide bilirdin

Avatar