Flaş Haber
Kapat

Haluk Ulusoy Bombaladı!

Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olmak için 65 imza toplayan fakat bunların 26'sının mükerrer olması nedeniyle seçime giremeyen Haluk Ulusoy açıklamalarda bulundu.

Haluk Ulusoy Bombaladı!

Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olmak için 65 imza toplayan fakat bunların 26'sının mükerrer olması nedeniyle seçime giremeyen Haluk Ulusoy açıklamalarda bulundu.

25 Haziran 2015 Perşembe 14:56
Haluk Ulusoy Bombaladı!
 Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olmak için 65 imza toplayan fakat bunların 26'sının mükerrer olması nedeniyle seçime giremeyen Haluk Ulusoy açıklamalarda bulundu.

İşte Ulusoy'un açıklamaları; "Üzüntülüyüz. Tüm çabalara rağmen TFF delegelerinin mevzuata uygun olarak aday göstermesine rağmen seçime girmemiz engellendi. Hukuk işleyecek ve hak yerini bulacaktır. Futbol ailesi bugün elinden alınan seçimi kısa süre sonra geri alacaktır. 65 imzamızın tamamı helaldir. 65 yürekli kardeşime teşekkür ediyorum. Sonuna kadar hakkımızı arayacağız. Ben Karadenizliyim. Ben Trabzonluyum. Bu yaşıma kadar Trabzonluların adam gibi adam olduklarını biliyorum. Başka sözüm yok."


Son Güncelleme: 25.06.2015 15:01
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mahmut özkan 2015-06-25 16:28:41

sen evet trabzonlusun trabzonsporu sivas maçında doğrayan, cimbomu kollayan bir başkansın. şenol güneşte paracı onu kovdun fatih terimi bela ettin.. para nerde siz oradasınız delikanlı edebiyatı yapma insan memelektinin takımını 3-0 yenik 5 maç ceza aynı gs -fb maçı 5 kere durdu oynattın haluk efendi..

Avatar
Yaşar uzun 2015-06-25 16:28:15

Senin bütün trabzonlular ne bezeveng olduğunu biliyor.sen sıkıntı etme.Kavat.

Avatar
rcevahir 2015-06-25 16:19:39

sıkıştın değil mi trabzonu travzonsporu satarken başkandın. hep başkan kalacan zanettin.. birgün onurun için de trabzona ihtiyacın olacağını düşünmedin işte trabzonlu budur sabreder ve vurur yumruğu masaya...doğru ama yanlış...

Avatar
İlyas yılmaz 2015-06-25 17:43:17

Sende vardın. Biz herzaman yiğit insanlarız biraz çık. Bize destek verseniz dünyaya futbol dersi vermeye haziriz

Avatar
GS yavşağı 2015-06-26 13:01:53

hadi ordan gs yavşağı...gs ye peşkeş çekmekten başka ne yaptın..trabzonluymuş...işine gelince ofluyum der, gelmeyince trabzonluyum der

Avatar
holali 2015-06-26 03:48:33

sen serefsizin en onde olani degil , kosanisin , sen deyilmiydin ben isteseydim trabzonspor u3 kere sampiyon yapardim ,utanmaz serefsia mahluk,sakin bir daha yuce trabzon halkini agizina alma . bizansin ylakasi git fenerin kapisina belki bir kemik atarlar sana ziflen orda serefsiz utanmaz.

Avatar
eyüp bayraktar 2015-06-26 05:11:44

bu yasa gelmissin ama hala trabzonlu olamamissin haluk efendi.sen hic trabzona gittinmi?

Avatar
Ali Sarıtaş 2015-06-27 12:09:04

Etme bulma dünyası Haluk Ulusoy.Kazma kuyumu kazalar kuyunu.Trabzonlular adamdır adamları barındırır.

banner573

banner575