Flaş Haber
Kapat

AK Parti Gençlik Kongresinden İlginç Görüntüler

Trabzon'da tıklım tıklım doldu diye gösterilen ve gurbette bulunan bir çok Trabzonspor taraftarının tepkisini çeken AK Parti Gençlik kongresinin arkasında yatan gerçekler

AK Parti Gençlik Kongresinden İlginç Görüntüler

Trabzon'da tıklım tıklım doldu diye gösterilen ve gurbette bulunan bir çok Trabzonspor taraftarının tepkisini çeken AK Parti Gençlik kongresinin arkasında yatan gerçekler

13 Mayıs 2012 Pazar 21:06
AK Parti Gençlik Kongresinden İlginç Görüntüler

Bugün Ak Partinin Avni Aker'de düzenlediği gençlik kongresindeki yoğun kalabalık sonrasında 'Trabzon halkına yazıklar olsun' şeklinde bir çok yorum yapan Trabzonsporlular, bugün gereği yapıldı aslında Trabzon halkı Sayın Başbakanının arkasında değil, tamamıyle karşısındaydı! Gövde gösterisi mahiyetinde olan organizasyonda gerçekler ortaya çıktı. Erzurum, Ankara, Sivas, Mersin, Kars, Amasya, Giresun, Ordu, Rize, Erzincan ve daha bir çok ilden otobüsler kaldırılarak doldurulan Avni Aker'e bir çok kişi Mustafa Ceceli ve Sagapo Kajmer gibi ünlü isimleri dinlemeye geldi.



Şike sürecinde daima Trabzonsporlulara haksızlık yaptığını düşündüğümüz Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'ı bu vesile ile tekrar adalete davet ediyoruz...

Son Güncelleme: 13.05.2012 21:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hasan Yiğit @mustafa k 2012-05-13 21:42:08

kardeşim birincisi alakası yok diyorsun ama başbakan çıkıp ikide bir demesin tüzel kişi müzel kişi! neden platiniden şikecilerin düşürülmemesini istedi!

Avatar
mustafa k 2012-05-13 21:22:22

birincisi bu geleneksel şölen oldugu için tüm illerden katılım yapıldı. ikincisi şike sürecinin başbakanla değil tff ile alakası vardır. ortalıgı kızıştırmak istiyosanız bunlarla değil gerçeklerle kızıştırın. yada madem okadar ts lisiniz büyük kamu oyu yaratım federasyonun üstüne gidin. ben bir trabzonlu ve trabzonsporluyum haaa öle beleş maça girelerden de değil hakiki bilet parası verip kulube destek olanlardanım. kimsede bi laf diyemez. akp yi de tebrik ediorum. muhteşem bir organızasyondu. tebri̇kler akp tebri̇kler trabzon i̇l gençli̇k kollari

Avatar
H. GÜL 2012-05-13 22:33:53

illede trabzonsporu desteklemeyi bırakın diyorsunuz bize.....diğer illerden trabzona gelinmezmi biz malatyadan trabzonsporumuzu desteklemek için trabzona kadar geliyoruz malatyalı olarak sradın kalabalık olması sizi niçin rahatsız ediyor biz hatayı federasyon seçiminde yıldırım demirörene destek verev başkanda arasak yada bize kupayı verecek diyen başkana sözünü tutmayan federasyonda arasak iyi olur bence siyaset başka kulvar işi...

Avatar
OKTAY AKYILDIZ 2012-05-14 08:12:31

sizi kiniyorum haber ts aptalca bir haber ak partiyi cekememzlik

Avatar
emre 2012-05-14 09:54:12

yahu arkadaş demiş ki başbakan ile değil tff ile ilgili bir durum var.anlaşılan akp sempatizanısın eyvallah ama unutmaki akp birgün gider...tıpkı diğerleri gibi aama trabzonspor bakidir...bunu kafanıza sokun.bu süreç tamamen başbakanla alakalı...çıkıp tüzele verme özele ceza ver diyen o...bunu mutlaka basından takip etmişsinizdir...

Avatar
M.hacı 2012-05-15 14:44:55

bedava kömürcüler erzakcılar bakıyorumda şehrini memleketini tayyibe değişmişler. sizin gibiler oldukça semer vuran çok olur. adam çıkıp şehrimizin emegimizin hakkını yediriyor para babalarına sizde kolluyorsunuz aferin. gerçekleri görmenizi bir çuval kömür engelliyorsa adresinizi verin trabzonspor size çuval çuval göndersin kömür

Avatar
Sedat Taşören 2012-06-10 12:18:36

ben ßolulu bir trabzonspor taraftarıyım bundan önceki seçimlerde akp benimde oyumu alan taraf olmuştur "ancak" bundan böyle canımı alır oyumu alamaz çevremde bana yakın hissettiğim eşim dostum akrabam arkadaşım ailem hiçkimseden oy alamaz trabzon halkınında bu şekilde hareket etmesini arzu ederim trabzonspora yapılan haksızlıklar "memleket meselesidir" benim kafamda!!!

Avatar
taşeron 2013-04-11 17:03:55

millet acında öluyor siz hala maç derdindesiniz.allah aşkına nasıl bir zihniyet bu

banner573

banner575