1461 Trabzon - Fenerbahçe Maçı Sonunda Skandal !!!

Hakem kararlarının damga vurduğu maçın sonunda yaşanan olay pes dedirtti!

1461 Trabzon - Fenerbahçe Maçı Sonunda Skandal !!!

Hakem kararlarının damga vurduğu maçın sonunda yaşanan olay pes dedirtti!

17 Ocak 2013 Perşembe 14:55
1461 Trabzon - Fenerbahçe Maçı Sonunda Skandal !!!
Zıraat Türkiye Kupası maçında hakem Suat Aslanboğa'nın verdiği kararlar tansiyonu arttırmıştı.

Maçın bitiş düdüğüyle beraber hakem odasına yönelen Fenerbahçeli futbolcu Mehmet Topal, hakem odasına giriş yaptı. Hakem odasına giriş yapmasına tepki gösterilirken asıl skandal hakem odasından çıkarken anlaşıldı.

Hakem odasına Fenerbahçe forması ile giriş yapan Mehmet Topal'ın, odadan dışarı çıkarken formasının olmadığı görüldü.

Avni Aker'de yaşanan bu skandal, hakemlere olan güveni fazlasıyla sarsacak cinsten.




Son Güncelleme: 19.01.2013 15:09
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Cevat TOPCU 2013-01-17 15:11:20

hakemlere göndermiştir babalari

Avatar
mustafa kuloğlu 2013-01-17 15:29:08

ne olacak adam o formayı sahada giyemedi içerde giydi

Avatar
mackalı 2013-01-17 15:29:54

öyle yapmasa aziz yıldırım hakemi görevden alır kimsede sesini cıkaramaz bizim hakkımızı savunan yok ts büyüklügü yeter

Avatar
erkin uzun 2013-01-17 15:39:37

e artık bunu zaten fenerliler yapar başkası yapmaz gün geçtikçe fener kendine ve futbola zarar veriyor.

Avatar
isak şaffak 2013-01-17 15:42:09

bu hakemlerden başka birşey beklenmezki zaten herzanki gibi ne kadar yanlı olduklarını bir kez daha gördük kaç tane pozisyonda yanlı düdük çaldı hatırlamıyorum hele sarı kartı olan orhan şam in iki̇ kişiye peş peşe faul yapmasina rağmen veremeyişi̇ne yaziklar olsun derim ancak ..

Avatar