1461 Trabzon Maçında Yorumcu Skandalı

1461 Trabzon'un Konyaspor karşısında oynadığı ve TRT Spor üzerinden yayınlanan maça yorumcu söylediği sözle damga vurdu!

1461 Trabzon Maçında Yorumcu Skandalı

1461 Trabzon'un Konyaspor karşısında oynadığı ve TRT Spor üzerinden yayınlanan maça yorumcu söylediği sözle damga vurdu!

26 Ocak 2013 Cumartesi 20:11
1461 Trabzon Maçında Yorumcu Skandalı
1461 Trabzon'un maçın ilk dakikalarında Sercan Kaya'nın öne geçtiği maçta, taktik gereği oyunu dengeleyen 1461 Trabzon için TRT yorumcusu haddini aşan bir cümle kullandı.

TRT yorumcusu Hayri Ülgen ilk yarının ilerleyen dakikalarınada, '' oynayan Konyaspor, golü atan malesef 1461 Trabzon '' şeklinde yorumda bulundu.

TRT yorumcusu Hayri Ülgen'in Trabzon temsilcisinin öne geçmesinden rahatsızlık duyması büyük tepki çekti. Trabzonspor taraftarları Twitter ve Facebook üzerinden sert şekilde tepki gösterirken, yorumcunun resmi Twitter hesabına sert mesajlar gönderildi.

Trabzonspor taraftarları " 1461 Trabzon golü Konya'ya mı yoksa yorumcuya mı attı? " şeklinde gönderme yaptı.

HaberTS / Muhsin Çebi

Son Güncelleme: 28.01.2013 18:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
teoman 2013-01-26 20:25:43

beşiktaş trabzon maçındada kanaltürk canlı yayın sipikeri beşiktaş gol atamadı maalesef maç berabere bitti elli kere tekrarladı

Avatar
PAŞAOĞLU BAŞKAN 2013-01-26 20:26:36

ulan iyiki trabzonluyuz iyiki karadenizliyiz mertlikde burada, adamlıkta burada,şan şerfef haysiyette burada başka biryerde doğsaydım sokağa çıkacak yüzüm olmazdı diye düşünüyorum..şikeci ve şikecilerin yalakaları bunların alayı şerefsiz..

Avatar
mustafa yılmaz 2013-01-26 20:31:14

trabzonspor ve 1461 trabzon türkiye ligi yüz akı takımdır bu takımlara yapılan ve yapılacak olan her türlü kötülük insanların insanlığının tartışılacak konumda olduğunu gösterir bu insanlarda kendini yarışa sokmuş durumdadırki her kesimde bulunur allah ıslah etsin hepsini saygılarımla

Avatar
arif akş 2013-01-26 20:41:47

işte trabzon düşmanlari 1461golü konyaya degil hayri ülgene atti kuyruk acisi varya..........

Avatar
erdem sadık 2013-01-26 20:42:57

zoruna gidenin

Avatar
celil KIRATLI 2013-01-26 20:49:02

sen bittin dostum :)

Avatar
adem yuksel 2013-01-26 21:37:35

hayrı ulgen denen kımın adamı bılemem turkçe konusmaktan acız kelıme haznesı sıfır o goller konyaya degılde kendısıne atılmıs gıbı uzuldu tarafsiz olacagana tarafli yorum yapmaya devam et akli evvel.

Avatar
ercan alemdar @teoman 2013-01-26 21:20:18

abartıyorlar yaa hayrı ulgen takımı cok met edıyor begenıyor ve medyanın daha fazla bu takıma sahıp cıkmasını beklıyor

banner573

banner575