Flaş Haber
Kapat

82'nin Şifresi Çözüldü

Günler önce "82 geliyor" şeklinde duyurulan ürünler belli oldu

82'nin Şifresi Çözüldü

Günler önce "82 geliyor" şeklinde duyurulan ürünler belli oldu

12 Aralık 2012 Çarşamba 23:12
82'nin Şifresi Çözüldü
Merakla beklenen ürün bir hediye paketi olduğu açıklandı. İşte o paket Tüm TS CLUB mağazalarında 82 tl 'ye satışa çıktı.

Hediye Paketinin içinde ATKI, BERE, ELDİVEN, ANAHTARLIK, ROZET, TABAK, ÇORAP bulunuyor.

Son Güncelleme: 12.12.2012 23:15
Anahtar Kelimeler:
82nin Şifresi Çözüldü
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fırat 2012-12-12 23:42:10

ts clup ürünleri çok pahalı.formada olmalı o paraya.günlerdir söylemeye değmemiş.biraz uygun satış yapılsa herkes ts clup ürünlerini alır.ama girmek bile istemiyorum.alırsam yılda bir ürün alıyorum.oda destek olsun diye

Avatar
ercan 2012-12-12 23:35:23

o paraya değmez bir de forma olmalıydı...(((

Avatar
y.eroğlu 2012-12-13 00:14:24

oldu ercanbey birde krampon koysalardı çıkıp oynardın

Avatar
Skurt 2012-12-13 00:34:47

bunların yaptıgı kampanya boyle olur,zaten ts clubın yaptıgı urunler rezalet.. gıdın de bır fenerıumda kı urunlere bakın.

Avatar
OSMAN S 2012-12-13 02:12:22

zaten si̇z hep bahane bulun almamak i̇çi̇n taraftarimizin tarzi bu yok paramiz yok yok çok pahali si̇z di̇ğer kulup taraftarlarini cok zengi̇n zannedi̇yosunuz heralde burdn ancak atip tutarsiniz o pakette 82 tane boş beyaz yaprak da olsa alinir amaç 82 iyi̇ vurgulamak ama si̇zi̇n kafniz basmaz almamak i̇çi̇n bahane hazir nasilsa bu takim bu taraftara harbi̇den cok geliuor...

Avatar
MUSTAFA HAMZAN 2012-12-13 09:59:35

gerçekçi olalım.taraftar katkıda bulunmak ister elbette ama taraftar profilimizi iyi analiz edin.elbette kaliteli malı ucuza almak isteriz. etimiz ne budumuz ne.

Avatar
murat güclücan 2012-12-13 12:35:07

sayın baskan demec vermis ben eskıden fenerliydim diye.bir camia baskanı tarafından bu kadaar rencide edilemez yazıklar olsun.daha cok rencide olim diyemi urun alım artık almıyacagım kı ben trabzoncell ve tsbonus kullanan bir trabzonspor sevdalısıyım bu yonetımı ıstıfaya cagırmak her taraftarımızın gorevidir bu demecten sonra

banner573

banner575