Flaş Haber
Kapat

Adrian'ın Durumu Kesinlik Kazandı

Trabzonspor’un kadrosunda yer alan 11 yabancı futbolcusun kimlerin gidip kimlerin kalacağı netlik kazanmaya başladı.

Adrian'ın Durumu Kesinlik Kazandı

Trabzonspor’un kadrosunda yer alan 11 yabancı futbolcusun kimlerin gidip kimlerin kalacağı netlik kazanmaya başladı.

04 Haziran 2013 Salı 12:33
Adrian'ın Durumu Kesinlik Kazandı
 Bordo-Mavili takımdaki ilk yılında kendinden beklenenlere karşılık veremese de ikinci sezonunda takımın en etkili yabancısı olan ve attığı gollerle Karadeniz ekibine hayat veren Polonyalı’nın yeri yeni sezon öncesi de garanti. Adrian, yeni yönetimin teknik heyetle yaptığı görüşmeler sonucunda takımda tutulacak yabancıların ilk sırasında geliyor.

Geçen sezon ligin 10. haftasında Bordo-Mavili forma ile tanışan ve Antalyaspor ile oynanan maçta gol atarak kendine gelen Adrian, bu süreçten sonra takımın değişmez oyuncusu oldu. Polonyalı ligde 21 maçta forma giyip 5 gol atarken Ziraat Türkiye Kupası'nda oynadığı 7 maçta 9 gol atarak Trabzonspor’a büyük katkı sağlamıştı. Bordo-Mavili takımda birçok yabancı oyuncu ile yolların ayrılması planlanırken Adrian’ın mutlaka takımda kalması istendi.
Son Güncelleme: 04.06.2013 12:34
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fikret ağırman 2013-06-04 13:14:40

adriyan butakımda olması geregen futbolcu trabzonspora çok faydalı olacağına inanıyorum

Avatar
emrah kahram 2013-06-04 13:23:17

arkadaşlar bir bana ne olur söylesin bu adam iki senedir bizde hangi maçı aldı hangi kritik pası attı siz jaja yı görmüş taraftarlarsınız bunun culiodan cernat tan ne farkı var bırakın satılabilyosa satılsın biri artık şu adamın yıldız olmadığını vasat bi oyuncu olduğunu söylesin.bizim artık yapmamız gereken oğuzhan acarın gelişimini u 18 den ne kadar yıldız çıkarabileceğimizi düşünelim biz kaç senedir şampiyon olamıyoruz 5 sene daha olmasak da olur önemli olan doğru transfer ve alyapı ve şunu da belirtmek istiyorum colman zokora hariç bir tane yabancı oyuncu kalmasın.

Avatar
burhan gulgonul 2013-06-04 16:11:33

tum yabancilar satilmali, takimimiz ligde kalmaya oynarken bile is yapmayan yabancilar bize sampiyonluk kilidini mi acacak, oze donus ve ancak trabzona trabzonsporlu oyuncular gerek... hicbir yabancimiz faydali deil, bizi bitirmis sadri

Avatar
yasmın @fikret ağırman 2013-06-04 17:47:53

kalmalıadrıan alenzıyo da gerı gelsınler yönetım

Avatar
tuna 2013-06-04 18:10:51

bence bütün yabancılar gitsin tamamen yerli bir takım kuralım forvete cenk tosun, umut, muhammet demir ve liverpool dan kiralık olarak samed yeşil defansa aykut demir. orta sahaya okan aydın, levent ayçiçek. sol beke atilla turan.

Avatar
talha @emrah kahram 2013-06-04 18:35:51

zokora mı? zokora bu zamana kadar bu takıma kattığı bi tane bi şey mi var????

Avatar
ahmet demir 2013-06-04 20:01:56

şenol güneşin en büyük hatalarından biriydi adrianı kesmek..çok faydalı çok yetenekli ama şimdiye kadar kullanamadık.geçen zamana yazık.

Avatar
lucho gonzales @emrah kahram 2013-06-04 22:46:32

güzel kardeşim böyle futbolcular dinamik bir takımı alır uçurur iki senedir ne yaptı diyorsun da bu adamın yanında adam gibi bir partner mi vardı bu adamın tekniği çok kalite bu adam takıma lider olabilecek bir futbolcu

banner573

banner575