Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Ağaoğlu'ndan Aziz Yıldırım'a Gönderme

Trabzonspor eski asbaşkanı Ahmet Ağaoğlu'ndan dikkat çeken sözler...

Ağaoğlu'ndan Aziz Yıldırım'a Gönderme

Trabzonspor eski asbaşkanı Ahmet Ağaoğlu'ndan dikkat çeken sözler...

21 Ocak 2014 Salı 22:34
Ağaoğlu'ndan Aziz Yıldırım'a Gönderme
 Sabiha Gökçen havaalanında şikeci başkanlarını karşılamaya giden Fenerli taraftarlar, Trabzonspor eski asbaşkanı Ahmet Ağaoğlu’nun dikkatini çekti.

Ahmet Ağaoğlu, Trabzonspor'un kupasını çaldığı Yargıtay’dan onaylı Aziz Yıldırım hakkında ,” Eskiden insanlar hırsızlık yaptığı zaman saklanacak delik ararlardı, Şimdi ise sokaklara dökülüyorlar...” Dedi. 

Ağaoğlu’nun bu sözleri Trabzonsporlu taraftarlarda sosyal medyada paylaşılmaya devam ediyor.

Son Güncelleme: 21.01.2014 22:36
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Arif vural 2014-01-21 22:40:17

Dogru soze nedir ki

Avatar
61yomrali61 2014-01-21 22:48:57

dünya tersine dönüyor

Avatar
italya atak 2014-01-21 22:55:52

valaa dunyada musluman olupta bir uke hirsiza sahip cikan hirsizi koruyan baska birmusluaman ulke yok ben hala anlayamadim hirsizlik yapan hep alkislaniyor

Avatar
metin kılbaş 2014-01-21 23:06:45

havu avuraya ne yerleşmiş

Avatar
gökhan gümüş 2014-01-21 23:20:29

millet hırsız başkanını desteklesin siz de adam gibi adam başkanınıza küfür edin. biz bu yüzden bir yerlere gelemiyoruz. takım sürünüyor. destek maçlara giden yok hangınız takıma destek için bi tane lisanslı ürün aldınız

Avatar
Yakup Türkyılmaz 2014-01-21 23:21:07

Bir söz biliyorum. Belki yanlış olabilir.
Müslümanlar Hıristiyanlık gibi yapacak. Hıristiyanlar müslüman gibi yaşayacak. Kıyamet alameti.
Çok doğru Türkiye yi anlatıyor.

Avatar
TEMEL KÖSE 2014-01-21 23:26:47

bu ülke zengi̇nleri̇n ülkesi̇ müslümanlarin ülkesi̇ degi̇l allah belasini versi̇n bu i̇nsanlarinki̇ nerde bi̇r gariban varsa devleti̇mi̇z onu ezi̇yor i̇nsan olunda şu güzeli̇m ülkeni̇ze sayip cikalim başkasinin sirtindan ki̇m geci̇ni̇yorsa allah onun belasini 10000kere versi̇n

Avatar
Mehmet 2014-01-21 23:32:26

Bu olaylarin arkasinda bizim serefsiz politikacilarimiz var ve basindada Erdogan, kilicdaroglu ve Bahcelidir simdi demokrasi nasil yürüsün????

banner573

banner575