Ahmet Çubukçu'dan Anlam Dolu Mesaj

Olağan üstü kongrede çok az farkla seçimi İbrahim Hacıosmanoğlu'na kaybeden yönetimde yer alan Ahmet Çubukçu'dan anlam dolu mesaj geldi.

Ahmet Çubukçu'dan Anlam Dolu Mesaj

Olağan üstü kongrede çok az farkla seçimi İbrahim Hacıosmanoğlu'na kaybeden yönetimde yer alan Ahmet Çubukçu'dan anlam dolu mesaj geldi.

27 Mayıs 2013 Pazartesi 03:49
Ahmet Çubukçu'dan Anlam Dolu Mesaj
Günlerce gerek telefonlarla gerekse Usta ile yaptığı bütün ziyaretlerde kendi yönetimleri için çalışan Trabzon'un önemli isimlerinden Dr. Ahmet Çubukçu kaybettikleri seçim sonrasında, "Bizim grup kaybetti ama Trabzonspor kazandı.. Trabzonspor için hayırlısı olur inşallah..." dedi.

MUHARREM USTA SESSİZ KALDI

Divanın açıkladığı karar üzerine itiraz dilekçesi veren fakat sonra verdiği karardan vazgeçerek Trabzonspor başkan adayına yakışır bir davranış sergileyen Muharrem Usta, Trabzonspor'un yeni başkanı olan İbrahim Hacıosmanoğlu'nun seçimi kazanmasının ardından sessizliğini korudu.


HaberTS.com / Ali Çil

Son Güncelleme: 28.05.2013 07:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
zaten 2013-05-27 07:56:27

sesssizliği yüzünden kaybetmedi mi

Avatar
siyaset 2013-05-27 11:37:26

benim için akp nin adayının kazanmamaı onemliydi.delegeye tesekkur ederim.

Avatar
OLDVOLF61 @zaten 2013-05-27 16:19:49

ses verecek nesi vardi ki

Avatar
fikret bayrak @zaten 2013-05-27 19:12:33

trabzonspor yerinde saymaya devam edecek içiniz rahat olsun...

Avatar
aşkın dilli 2013-05-27 19:18:53

ahmet hocam sinoptan saygılar sizin adınıza üzüldüm ne büyük trabzon aşkıyla yaşadığınızıda bilirim, ancak hastalarınız adına sevindim eminim kendi alanınızda rakipsizsiniz selamlar.

Avatar
61>34 2013-05-27 21:34:20

akp ni̇n adami diyorsunuz da bu kulüp kavga ile bir yere varamaz önemli̇ transferler gerek siz hala başkan derdindesiniz 1 kere de şu takimin başina trabzonspordan kazanmadan verecek bi̇ri̇ gelsin........

Avatar
ALİ KIRKBİR 2013-05-28 09:02:36

doktorum sizede bu yakışırdı zaten.ama gönül isterdiki kazananın yanında beraber yürüyor olmanızdır.ama olsun senin gibiler olduğu sürece bu takım yılmaz yıkılmaz hep dik ayakta duracak.

Avatar
Madlaz 2013-05-28 09:26:20

sanırım demekki parayı koz kullanmadan başkan secilenlerde güzel icraat yapıyor... 2 günde başkanın yaptıkları gayet güzel.. ben şahsen tebrik etmek isterim kendisini..ş

banner573

banner575