Flaş Haber
Kapat

Akhisar Yenilgisi Sonrası Özak'tan Flaş Açıklama

Sadri Şener'in Trabzonspor'a başkan olması için büyük çaba gösteren Faruk Özak ile Manisa'ya giderek Trabzonspor'a destek olan Gurbetçi Gençler taraftar grubu arasında geçen ilginç diyalog

Akhisar Yenilgisi Sonrası Özak'tan Flaş Açıklama

Sadri Şener'in Trabzonspor'a başkan olması için büyük çaba gösteren Faruk Özak ile Manisa'ya giderek Trabzonspor'a destek olan Gurbetçi Gençler taraftar grubu arasında geçen ilginç diyalog

07 Nisan 2013 Pazar 19:44
Akhisar Yenilgisi Sonrası Özak'tan Flaş Açıklama
Manisa'ya Trabzonspor'a destek olmaya giden çok sayıda Trabzonspor taraftarı, şok yenilginin sonrasında stad çıkışında Faruk Özak ile karşılaştı. Faruk Özak'a sert tepki gösteren Trabzonspor taraftarları Sadri Şener hakkında ilginç bir cevap aldı.

Yemek yedikten sonra bulunduğu yerden ayrılan Sadri Şener'e de büyük tepki gösteren Trabzonspor'un etkin taraftar gruplarından Gurbetçi Gençler, Resmi Facebook sayfaları üzerinden paylaştığı foto ile Sadri Şener'in bıraktığını söylediğini duyurdu.

İşte o paylaşım;


;

Daha sonrasında Faruk Özak ile ilgili " FARUK ÖZAK GURBETÇİ GENÇLERE YALVARDI. VE KULAĞIMIZA EĞİLEREK BU YÖNETİM GİDECEK. SABREDİN DEDİ. AMA KENDİSİNE CİDDİ BİR TEPKİ GÖSTERİLDİ. " şeklinde bir paylaşım daha yapıldı;





Son Güncelleme: 07.04.2013 20:00
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mesut 2013-04-07 20:02:30

yonetım ve siz siyasetçıler elerınızı cekın trabzonspordan ya sıyasetı yapın yada trabzonsporun yanında durun yok eğer sıyasete devam edeceksenız sızde bırakın takımı ne geldıyse sızlerın yuzunden geldı trabzonsporun basina

Avatar
HATA 2013-04-07 20:07:05

ola bu i̇ş en sonunda kendi̇ni̇ bu kulübe adayan sadri̇ başkanin üstüne kaldi valla aciyom böyle düşünenlere azi̇ yildirim kis kis gülüyor oturduğu yrde şi̇mdi̇akliniza tüküreyi̇m türki̇ye medyasiyla si̇yaseti̇yle sadri̇ni̇n üzeri̇ne çöktü şi̇keci̇ azi̇zi̇ yüceltti̇ si̇z sadri̇ şener i̇sti̇fa di̇yonuz madalyonun di̇ğer yüzünü bi̇ görün artik

Avatar
ali açıcı 2013-04-07 20:13:19

inşallah bu söyledimi yayılarsınız.faruk özak bu takmi batiriyor

Avatar
mturker 2013-04-07 20:15:51

allah seninde belanı versiin!bu takimin başkaniyken fener kupa teslim ettin!! spor bakaniyken yine fenere kupa teslim ettin elin cek artik trabzonsporumuzdan

Avatar
yusuf torun 2013-04-07 20:30:31

bu yönetimi tayyibin diretmesiyle başa getirten sensin. yazıklar olsun sana, nasıl bir trabzonlu ve trabzonsporlusun ki, takıma yapılan onca haksılık karşısında çıkıp tek kelime bile edemedin. trabzonspor üzerinden prim yapıp milletvekilliği yapıyorsun ve bakanlık yaptın. o kadar karaktersizsiniz ki tayyib türkiyeyi, sende trabzonsporu satıyosunuz. birgün imanlı, inançlı, vatansever insanlar bu gerçeklerin farkına varacak ve yaptıklarınızı burnunuzdan fitil fitil getirecek.

Avatar
Sanada Yazıklar Olsun... 2013-04-07 21:21:50

faruk özak sanada yaziklar olsun siyasetin ile beraber trabzonsporumun hakkini yiyorsunuz.sizleri ve sizin gibi düşünleri rabbime havale ediyorum öbür dünya da verdiğim aidatlarının hesabını sizlerden ve sizin gibilerden alacağım.trabzonsporu gerçek trabzonsporlulara bırakın sizlerden yardım istemiyoruz..

Avatar