AKP'li Vekil Adayından Trabzonspor Skandalı

Trabzonspor taraftarı, sandıkta bunun hesabını soracak.

AKP'li Vekil Adayından Trabzonspor Skandalı

Trabzonspor taraftarı, sandıkta bunun hesabını soracak.

27 Nisan 2015 Pazartesi 00:15
AKP'li Vekil Adayından Trabzonspor Skandalı
Eskiden Recep Tayyip Erdoğan'a da avukatlık yapan Aziz Yıldırım'ın avukatı AKP Milletvekili adayı Faik Işık, Trabzonsporlu taraftarları çıldırtan paylaşımda bulundu.

Hakkı gasp edilen camia hakkında skandal bir paylaşımda bulunan Işık'a Trabzon'da büyük tepki gösterilirken, kendi partisinden çok sayıda vatandaş,"Trabzonspor'u yok sayan zihniyete oy falan yok" şeklinde tepkilerini ortaya koydu.

Büyük bir rezalete imza atan ışık sosyal medya hesabı üzerinden,"Tuzla'da Trabzonsporlular kupa istediler, resimdeki "kupa"yı verdim. Sorun çözüldü" şeklinde paylaşımda bulunurken sonuna gülücük koymayı da unutmadı.

İŞTE O SKANDAL PAYLAŞIM






Son Güncelleme: 27.04.2015 00:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
misafir 2015-05-14 16:45:07

seçimde sanda bir kupa verir bu taraftar faik

Avatar
AKYUZ 2015-04-27 09:07:13

orda o ise bulasan trabzonsporlularin da taaaa... yalaka karaktersizzler

Avatar
misafir 2015-04-27 15:57:23

trabzonsporlularda o kupayı alır bu adamlara iade eder.uyan trabzonspor

Avatar
Evren 2015-04-27 16:29:49

yani̇ artık adamların açık açık ne söylemesi lazım ya trabzonu çantada keklik görmeye başladılar...sandıkta ne kadar fark eder bana kalsa akpnin oyu artar bile ama artık bu sözler kimin gücüne gittiyse onların akpye oy vermeyeceğini düşünüyorum...

Avatar
UĞUR 2015-04-27 18:29:20

okupayi musai̇t bi̇yeri̇ne sok

Avatar
SAVCI 2015-04-27 19:34:11

fai̇k işik denen densi̇z, şi̇keci̇, senden ne avukat ne de veki̇l olur.o resi̇mdeki̇ kupanin üstüne seni̇ oturtur i̇çi̇ne de turşu suyu sikariz gavat.

Avatar
baban 2015-05-10 21:00:45

bak faik sana yöresel sanatçımızın bir mısrasıyla cevap vereyim.
annene selam söyle
bak faik ben küsmedim
ben dönüp geleceğim
o anneden geçmedim.

Avatar
senel,g 2015-05-23 11:10:52

FAIK karini sinamaya götürürüm senin,pic,kendini ne saniyorsun sen, fenevliysen de adayligini azizin bacaklari arasina koy,,o sana koyar iyi anlasirsiniz

banner573

banner575