Flaş Haber
Kapat

Akyazı Stadı Ne Zaman Açılacak?

Yıllardır yapımı süren Akyazı'dan şok eden haber

Akyazı Stadı Ne Zaman Açılacak?

Yıllardır yapımı süren Akyazı'dan şok eden haber

03 Eylül 2016 Cumartesi 15:22
Akyazı Stadı Ne Zaman Açılacak?
Trabzonspor taraftarının uzun süredir yapılmasını beklediği Akyazı Projesi'nde sona gelinirken, yetkililerin yaptığı açıklamalar büyük sıkıntı doğuracak.

Yetkililer, Akyazı Stadı'nın Süper Lig'in 7. haftasında oynanacak Akhisar maçına yetişeceğini açıklarken HaberTS'nin yaptığı araştırmalara göre bunun mümkün olmadığı öğrenildi.

Konunun uzmanları, hibrit çimin zemine yerleştirildiği gibi kullanılması durumunda büyük zarar göreceği ve sezon boyu sıkıntılar yaşanacağı öğrenildi.

Çimin sahaya yerleştirildiği zeminin az 1 aylık bekleme süresi gerekti öğrenilirken, siyasiler ve Trabzonsporlu yöneticilerin Akhisar maçında Akyazı'da açılacağı yönünde verdikleri sözlerin tutulması halinde yeni stadyum bir sezon boyu kullanılamaz hale gelecek.

LOCALAR SATILMAYA BAŞLANDI

Trabzonspor yönetimi loca satışından ciddi gelir elde etmeye başlarken, Akyazı Stadı'nın Akhisar karşılaşmasında açılamaması halinde loca alan hak sahiplerinin vereceği tepkiler de merak konusu olmaya başladı.

HaberTS / Tekin Sağlam
Son Güncelleme: 03.09.2016 16:25
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
HAMSİ 2016-09-03 12:37:06

Bi Susun yaa beşiktaşın hibrit çim serildikten 15 gün sonra ilk maçını ve ondan 2 maç oynadı ne oldu sezonumu kapattı nasıl arşatırdınız buldunuz anlamıyorum içimizdeki irlandalılar yayınlayın bu yazımı

Misafir Avatar
Bilgisizler Yorum Yapmasın 2016-09-03 12:51:48 @HAMSİ

Bu haberi iyi oku Hamsi http://www.hurriyet.com.tr/vodafone-arenanin-cimleri-icin-kritik-karar-40066370

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yalcinx5 2016-09-03 15:41:18

sizin yapacagini haberin mk hibrit cimin ne oldugunu bilmeyen got lalesi bide cikmis haber yapiyo o stad acilcak zorunuza gitsede gitmesede icimizdeki irlandalilari sike sike aticaz icimizden!!!

Misafir Avatar
Göt lalesi bunu oku 2016-09-03 12:52:26 @Yalcinx5

sürekli küfürlü yorumlar yapan göt lalesi al bu haberi iyi oku http://www.hurriyet.com.tr/vodafone-arenanin-cimleri-icin-kritik-karar-40066370

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bukadar bekledik iki hafta ya mi kaldi? 2016-09-03 14:18:38

Sanki cok önemli akhisar macinda stad acilmasi cok önemli. Önemli olan yeni stada hersey düsgün bir sekilde yapilmasi. Ikinci yaria dogru düzgün bir sekilde acilirsa ne fark eder??? Bu arada kac tane kombine billet satilmis? Taraftar kendilerine bu soruyu sorsun...!!

Avatar
Hasan Demir 2016-09-03 18:31:22

Bu sahanın 7. Haftaya yetişeceğine inananlar zaten tam bir aptal olmalı. 2. Yarıya yetişmesine şükredin.

Avatar
S.Celik 2016-09-03 20:55:52

Insallah rize macinda acilir ben Almanyadan gelecegim

banner573

banner575