Alper Potuk Transferinde Üzücü Gelişme

Şenol Güneş'in takıma katmak istediği oyuncuların başında gelen Alper Potuk'un görüşmelerinde büyük pürüz var

Alper Potuk Transferinde Üzücü Gelişme

Takımda kalmak istemeyen Alper Potuk'u, yüksek fiyata Trabzonspor'a verme cabaları sonuçsuz kalmak üzere.

Beşiktaş'ın bu transferi sürekli yalanlamasına rağmen, Alper Potuk'un fiyatını yükseltmek amaçlı sürekli basına sızdırılan haberler amacına ulaşıyor.

Dün oynanan maç öncesinde Halil Ünal ile yapılan görüşmede istenilen fiyatın yüksek oluşu bu transferi yokuşa sürdü.

Ersun Yanal'ın Alanzinho'yu kadrosuna katmak istemesi, Alper Potuk'un Trabzonspor'a gelmek istemesi bu transfer için bir artı olsa da, Eskişehirspor'un istediği +para büyük sıkıntı yaşatıyor.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HACI SALİH KAKIŞIM - 4 yıl önce
yahu, insanda bir akıl olur. bu ne yaaa.. kim bu alper potuk.. ne özelliği var kardeşim. bursaspor gelmiş senin 1461 deki futbolcularını izliyor,bizde satılmış şehirin sıradan futbolcusuna bir çuval para vermek için tutuştuk.. adama yuuhhhh derler bee..
Avatar
Abdurrahman kalaycı - 4 yıl önce
bu alper potuk yeteneksizini tepemize çıkardınız nerede oynayacak bu adam elimizde süper orta saha oyuncuları var önce onlardan yararlanmayı öğrenelimde
Avatar
okaaddaarulen - 4 yıl önce @Abdurrahman kalaycı
nerede o orta saha bi colman ve zokorayla olmuyo bu işler okadar da olacak tabi elin polonyalısına 5 milyon euro veriyo ya isterse 10 milyon euro olsun mutlaka alınmalı ALPER POTUK...
Avatar
Osman YILDIZ - 4 yıl önce @HACI SALİH KAKIŞIM
alper potuk dediğiniz adam dün orta sahanı ve defansını dağıtan adam.ne anlıyorsunuz toptan bilmem.bir küfür eden bir alkışlayuan taraflardansınız
Avatar
s oğuz - 4 yıl önce
gördükki bumlardan bızde çok var.onun için adam gibi adam alsınlar başkalarını dışladığı futbolcuları değil.
Avatar
mustafa er - 4 yıl önce
alper potuk tek başına trabzonu dağıtan adam değilmi biz başka maçmı izledik dün.bu adam dört tane alanzinyo etmezmi
Avatar
mustafa güner - 4 yıl önce
alper bize gelir bizden bedava gider bize trabzon dogumlu ve trabzonsporu tutan futbolcu lazım o zaman başarı gelir...
Avatar
HACI SALİH KAKIŞIM - 4 yıl önce @Osman YILDIZ
sayin ,osaman yildiz...si̇z beni̇ ne kadar taniyorsunuz ? nasil bu kaniya vardiniz ? ben trabzonsporun özüyüm.. hi̇ç bi̇r zaman takimima küfür etmedim hayatimda..trabzonuma tezgah yapanlarida affetmem.. ne satilik şehi̇r nede futbolcusu beni̇m aziz formama layik değildir.trabzonun öz evlatlarina değer verin bakin ne alperler var bu memlekette..ben futbolu çok i̇yi̇ bilirim. trabzonluluğuda.. trabzonsporun di̇van üyesiyim, farozluyum ve 60 yaşindayim... bu yetermi.futbolu bi̇lmem için..saygilarimla..