Alper Potuk Transferinde Üzücü Gelişme

Şenol Güneş'in takıma katmak istediği oyuncuların başında gelen Alper Potuk'un görüşmelerinde büyük pürüz var

Alper Potuk Transferinde Üzücü Gelişme

Şenol Güneş'in takıma katmak istediği oyuncuların başında gelen Alper Potuk'un görüşmelerinde büyük pürüz var

27 Kasım 2012 Salı 13:52
Alper Potuk Transferinde Üzücü Gelişme
Takımda kalmak istemeyen Alper Potuk'u, yüksek fiyata Trabzonspor'a verme cabaları sonuçsuz kalmak üzere.

Beşiktaş'ın bu transferi sürekli yalanlamasına rağmen, Alper Potuk'un fiyatını yükseltmek amaçlı sürekli basına sızdırılan haberler amacına ulaşıyor.

Dün oynanan maç öncesinde Halil Ünal ile yapılan görüşmede istenilen fiyatın yüksek oluşu bu transferi yokuşa sürdü.

Ersun Yanal'ın Alanzinho'yu kadrosuna katmak istemesi, Alper Potuk'un Trabzonspor'a gelmek istemesi bu transfer için bir artı olsa da, Eskişehirspor'un istediği +para büyük sıkıntı yaşatıyor.

Son Güncelleme: 27.11.2012 13:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
HACI SALİH KAKIŞIM 2012-11-27 14:20:29

yahu, insanda bir akıl olur. bu ne yaaa.. kim bu alper potuk.. ne özelliği var kardeşim. bursaspor gelmiş senin 1461 deki futbolcularını izliyor,bizde satılmış şehirin sıradan futbolcusuna bir çuval para vermek için tutuştuk.. adama yuuhhhh derler bee..

Avatar
Abdurrahman kalaycı 2012-11-27 15:22:09

bu alper potuk yeteneksizini tepemize çıkardınız nerede oynayacak bu adam elimizde süper orta saha oyuncuları var önce onlardan yararlanmayı öğrenelimde

Avatar
okaaddaarulen @Abdurrahman kalaycı 2012-11-27 15:49:42

nerede o orta saha bi colman ve zokorayla olmuyo bu işler okadar da olacak tabi elin polonyalısına 5 milyon euro veriyo ya isterse 10 milyon euro olsun mutlaka alınmalı ALPER POTUK...

Avatar
Osman YILDIZ @HACI SALİH KAKIŞIM 2012-11-27 16:05:52

alper potuk dediğiniz adam dün orta sahanı ve defansını dağıtan adam.ne anlıyorsunuz toptan bilmem.bir küfür eden bir alkışlayuan taraflardansınız

Avatar
s oğuz 2012-11-27 16:57:34

gördükki bumlardan bızde çok var.onun için adam gibi adam alsınlar başkalarını dışladığı futbolcuları değil.

Avatar
mustafa er 2012-11-27 17:02:59

alper potuk tek başına trabzonu dağıtan adam değilmi biz başka maçmı izledik dün.bu adam dört tane alanzinyo etmezmi

Avatar