Flaş Haber
Kapat

Altay'a Ödenecek Bonservis Bedeli Şaşırttı

Futbol hayatını bitirmek üzereyken tekrardan geri dönen Oğulcan için ödenen bonservis bedeline bakın...

Altay'a Ödenecek Bonservis Bedeli Şaşırttı

Futbol hayatını bitirmek üzereyken tekrardan geri dönen Oğulcan için ödenen bonservis bedeline bakın...

08 Ocak 2013 Salı 03:07
Altay'a Ödenecek Bonservis Bedeli Şaşırttı
Trabzonspor, Altay'dan transfer edilen Oğulcan Gökçe için İzmir ekibine ödenecek miktarı açıkladı...

İşte Bordo Mavili ekipten KAP'a yapılan açıklama:

Profesyonel futbolcu Oğulcan Gökce'nin kulübümüze transferi konusunda Altay Spor Kulübü Derneği ile anlaşma sağlanmıştır. Buna göre Altay Spor Kulübü Derneği'ne sözleşme fesih bedeli olarak 525.000.-TL ödenecektir.

Son Güncelleme: 08.01.2013 03:08
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
MİKO69 2013-01-08 13:53:24

geleceğini parlakmı gördünüz yıldız adayımı yok s yine ali cengiz oyunumu
pes valla takım kümeye gidiyor siz hala neyin peşindesiniz ey sadri akşam gördük werderbrehmen karşısında tam bir barselone klasiği yazık ihanet ediyorsunuz bırakıp gidin allah aşkina yeter yazik trabzon sporuma giray kadar yüreğiniz yok kocaman yürekli siz trabzonlu o ankara ayip

Avatar
Cansın Şahin 2013-01-08 14:07:13

olsun, onur recep kıvrak için de 500 bin tl vermiştik. şimdi?

Avatar
Emre 2013-01-08 14:09:06

futbol hayatı bitiyor derken? konuyu daha detaylı bir haber yapsanız ?

Avatar
necmi aydın 2013-01-08 14:19:59

neyi şaşırtı anlamadım. çocuk geleceği parlak bir çocuk. görende milyon eurolar verildi sanacak. alt tarafı 525bin tl.

Avatar
çağlar zengin 2013-01-08 17:58:03

janko için 4 milyon euro verdikte ne oldu? hakettimi ?

Avatar
mustafa 2013-01-08 17:59:29

nesini abartıyosun medyatrabzon. 525 bin tl 200 bin euro eder bu da süper lig için bedavadan az pahalı bir transfer

Avatar