Flaş Haber
Kapat

Avcı'nın Onur Açıklaması Soru İşaretleri Doğurdu!

Abdullah Avcı, Onur'u neden kadroya almadığını açıklarken ağızından çıkanları kulağı duymadı!

Avcı'nın Onur Açıklaması Soru İşaretleri Doğurdu!

Abdullah Avcı, Onur'u neden kadroya almadığını açıklarken ağızından çıkanları kulağı duymadı!

12 Ekim 2012 Cuma 00:43
Avcı'nın Onur Açıklaması Soru İşaretleri Doğurdu!
Abdullah Avcı'nın, Galatasaray'a almak istemiştim sözleri bir çok kişi tarafından, alamayınca kadroya da çağırmadı olarak yorumlandı...

İşte Avcı'nın konuştukca daha battığı o açıklama;


"Onur'u kadroya almadım çünkü..." 

Milli Takım'a Onur Kıvrak'ı davet etmemesi üzerine yoğun eleştirilere maruz kalan Avcı, Onur'u milli takıma ilk davet eden hocanın kendisi olduğunu ifade etti ve "Onur Kıvrak'ı Yeşilova'dan Galatasaray'a almak istemiştim ve Karşıyaka'da oynarken milli takıma ilk davet eden hocası benim. Şu ana kadar Onur'un 3 kez, Cenk'in 2 ve Mert'in de 4 kez A Milli Takım deneyimi var. Bu seneki oynama süreleri de birbirine çok yakın. Son 7 maçtır Mert ve Cenk'in bizimle beraber olmalarından dolayı tercihimizi bu şekilde kullandık. Bunun dışında farklı hiçbir şey yok. Ligde ve kupalarda oynama süreleri de birbirine çok yakın. Onur da Milli Takım'ın en önemli aday oyuncularından birisidir" dedi.
Son Güncelleme: 12.10.2012 00:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
iceman 2012-10-12 00:54:19

ee be hoca madem sürelere bakıyorsundaaa ne diyyee nuriyi kadroya çağırırsınnnn

Avatar
hasan aydin 2012-10-12 01:37:38

serefziz...

Avatar
hasan 2012-10-12 01:46:13

kıvırmaya çalışmış ama ne fayda

Avatar
Abdullah Bahadır 2012-10-12 01:57:14

abdullah avcı hoca sana kıvırmak yakışmıyor!!!seni adam gibi adam biliyorum ve öyle de olmanı istiyorum,onuru sen birilerinin emrinle almıyorsun kıvırmana gerek yok,milli takım bireylerin deyil türki̇ye cumhuri̇yeti̇ni̇n takim

Avatar
ergun karamahmutoglu 2012-10-12 06:13:25

adam açıkça intikam aldığını söylüyor.bir kasık suda bozacağı engin baytar'i gs transfer edince hemen milli takıma almadığı.avcı 2013 un sonunda sutlanir ,kaleci onur da avrupada dev bir takıma gider.

Avatar
lazon 2012-10-12 07:59:54

olum bas git ..

Avatar