Trabzon 20°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
Flaş Haber
Kapat

Başarılı Kaleciden Onurlu Açıklama

Trabzonspor'un kalecisi Recep Onur Kıvrak, Milli Takıma çağırılmaması hakkında konuştu

Başarılı Kaleciden Onurlu Açıklama

Trabzonspor'un kalecisi Recep Onur Kıvrak, Milli Takıma çağırılmaması hakkında konuştu

08 Ekim 2012 Pazartesi 16:50
Başarılı Kaleciden Onurlu Açıklama
Kıvrak: 'Herkes her şeyi görüyor!'

A Milli Takım'a oynamayanlar davet edilirken kendisi çağrılmayan Onur Kıvrak, dert etmiyor.

Başarılı file bekçisi, "Yöneticilerimiz gereken açıklamaları yaptı. Herkes her şeyi görüyor. Bize düşen işimizi yapmak. Ama elbette üzüldüm" dedi.

Son Güncelleme: 08.10.2012 16:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
aydın özer 2012-10-08 17:03:44

bizleri milli takımımızdan bile soğutmaya çalışıyorlar.istanbul zübbeleri.

Avatar
Cemil SANCAK 2012-10-08 17:06:42

birinci paragrafta dert etmiyor, ikinci paragrafta elbette üzüldüm. bir paragraf daha ekleseniz ne yazacaktınız merak ettim.

Avatar
ABDULLAH AVCI SENDE DIK DURAMIYORSUN 2012-10-08 20:50:34

görmekle olmaz,kariyerinide düsüneceksin,istanbul takimlarinda olsan 2 yildir a milli takimda bankoydun.bizde var ama herkese bir " onur " lazim.

Avatar
cem kılıç 2012-10-08 22:22:11

milli takımmı ben coktan sogutum bile

Avatar
Mustafa Balci 2012-10-08 23:29:09

milli takimdakiler ne zaman adeletli oldularki şimdi olsunlar gökdeniz'i fatihi hiç görmediler şimdi de onursuzlar onuru unutmusturlar

Avatar
lazon 2012-10-09 07:55:46

evlat sen kaledeyken biliyorum ki en azından beraberliğimiz garanti.

Avatar
salih akova 2012-10-08 23:59:33

bana göre onur kıvrak ne zaman fener forması giyerse ozaman milli takıma cağrılır boş ver ne o formayı giy ne milli takıma gir

Avatar