Burak Yılmaz Lemi'in Söylemleri Hakkında Konuştu

Lemi Çelik, Trabzonspor'dan ayrılan Burak Yılmaz ile görüştüğünü ve "3 milyon euro verseler kalacaktım" dediğini iddia etmişti.

Burak Yılmaz Lemi'in Söylemleri Hakkında Konuştu

Lemi Çelik, Trabzonspor'dan ayrılan Burak Yılmaz ile görüştüğünü ve "3 milyon euro verseler kalacaktım" dediğini iddia etmişti.

10 Eylül 2012 Pazartesi 16:38
Burak Yılmaz Lemi'in Söylemleri Hakkında Konuştu
Başkan Sadri Şener ise Lemi'nin iddialarına karşı; "Burak ile konuştuğumuzda hiç para mevzusu olmadı. Yurtdışına gitmek istediğini söyledi" ifadesini kullanmıştı.

Burak Yılmaz resmi twitter hesabından Lemi Çelik'i yalanladı.

Burak Yılmaz'ın yazdığı twitler ;

Trabzonsporlu eski futbolcu Lemi Çelik'in benimle alakalı yaptığı açıklama kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır.

Başkan Sadri Şener`in ifade ettiği gibi Trabzonspor ile aramızda hiçbir zaman para konuşulmamıştır, ayrılışımın para ile alakası kesinlikle yok

Son Güncelleme: 11.09.2012 13:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
neden? 2012-09-10 16:44:51

parayla alakası yok da neyl alakası var sibop

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-09-10 16:54:01

başbakan lemi ne oldu şimdi oldunmu rezil eski si gibi hamal lemi insanlar insan ne zaman insan olursa dünya yaşanır hale gelir yoksa çok daha bekleriz.

Avatar
cemal yamak 2012-09-10 16:55:43

lemiye fazla görmem ,herkes biryerlere gelince değişmiyor mu.al sana lemide böyle biri....

Avatar