Flaş Haber
Kapat

Burak Yılmaz Transferini Taraftara Sorduk

Trabzonspor'lu taraftarlara Burak Yılmaz transferinde en büyük suçun kimde olduğunu sorduk ve aldığımız cevapları yayınlıyoruz

Burak Yılmaz Transferini Taraftara Sorduk

Trabzonspor'lu taraftarlara Burak Yılmaz transferinde en büyük suçun kimde olduğunu sorduk ve aldığımız cevapları yayınlıyoruz

16 Temmuz 2012 Pazartesi 10:41
Burak Yılmaz Transferini Taraftara Sorduk
Trabzonspor'lu taraftarların çoğunluğu Burak Yılmaz'ın yalan konuşarak gitmesine tepki gösterirken, Sadri Şener ve yöneticilere transfer politikasından dolayı tepki gösterdi.Futbolcuya Avrupa üzerinden büyük teklifler varmış gibi gösterip İstanbul'a pazarlayarak cebini dolduran menajer Ali Egesel'ede büyük tepkiler vardı. Trabzonspor'un Türk futboluna kazandırdığı Selçuk İnan'ında Trabzonspor'a hiç bir şey kazandırmadan gitmesi ve bunun üzerine Burak Yılmaz'ı aynı şekilde yanına çekmek istemeside taraftarın tepkisini çekti.

Trabzonspor'un üzerinde emeği olduğunu her fırsatta söyleyen Burak Yılmaz, kulüp ile görüşmeden 5 milyon Euro'yu direk hesaba yatırarak sertbest kalması taraftarlar üzerinde oldukca kızgınlık yarattı.Küfürlü bir çok yorumu yayınlamadığımızı belirmek istiyoruz


İşte Taraftarımızın sesine kulak verelim;













Son Güncelleme: 16.07.2012 11:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ismail karadeniz 2012-07-16 11:34:50

yattaranin sozu vardi uzerine titredikleriniz insallah sizi yari yolda birakmaz demekki suc bizde insanlara gereginden fazla deger vermicen alt yapiya onem vermeliyiz bizimizleme komitesi sanirim sinema izliyor yillardir kimi izlediler trabzonspor deivid de souza yi izlerken yillar once sandosun macini izledim omacta robinho ya hayran kaldim o zamanki degeri 1500000 euro idi boyle futbolculari takima getirmek lazim eger anlamiyorlarsa biraksinlar bu isi ben internetten bulurum onlara futbolcu iki yil sonra kime satarsan sat pordo bu isi cok iyi yapiyor sistem bu olmali yoksa yillar boyu kendimizi kandiririz

Avatar
okan yasin 2012-07-16 12:03:52

burda kaybeden adamlik oldu....

Avatar
mustafa kural 2012-07-16 12:22:41

bır başkan takımın ıskeletını rakıbıne bır cogunu bedelsız verıyorsa orda sucu başkada ararım .şadrı şener ıstıfa yerıne memet alı yılmaz.

Avatar
fatih karataş 2012-07-16 12:48:44

kızmaya gerek yok yönetim ve burak avrupa konusunda anlaşmıştı adam avrupaya gitti. sonuçta galatasaray istanbulun avrupa yakasında. benim anlamadığım nereye gideceksen git afedersin ama s.git öyle çıkıp car car konuşmanın anlamı ne
aslında ben burağa kızıyorum ama baiden ve galataya gittiğinden değil kendini iyi pazarlayamadığından. hatırlayın guizayı fener kaç para vermişti.. ya ailton beşiktaşa gelen..
bunlarda gol kralı olarak geldi ama kaç paraya.
ayıp sen türkiyede gol kralı ol dünya üzerinde bilmem kaçıncı ol 5 milyona git.. z
aten 5 para etmediği buradan belli...

Avatar
Mücahit ÇÖREKCİOĞLU 2012-07-16 13:00:43

bütün suç sadri şener sen niye 5 milyon euro diyonki de 10 milyon euro bak bakim gidebiliyor mu

Avatar