Flaş Haber
Kapat

Burak Yılmaz'dan Dakika Bir Gol Bir!

Trabzonspor'dan olaylı olarak Galatasaray'a transfer olan Burak Yılmaz, tatilde giydiği T-Shirt ile herkesi şoke etti.

Burak Yılmaz'dan Dakika Bir Gol Bir!

Trabzonspor'dan olaylı olarak Galatasaray'a transfer olan Burak Yılmaz, tatilde giydiği T-Shirt ile herkesi şoke etti.

21 Temmuz 2012 Cumartesi 11:56
Burak Yılmaz'dan Dakika Bir Gol Bir!
Topluma mal olmuş bir futbolcunun üzerine yakışmayacak bir T-Shirt ile tatilini geçiren Burak Yılmaz, bu sezon futbolundan çok bu tür olaylar ile gündeme gelmesi bekleniyor.Trabzon şehrinin asla kabul edemeyeceği bu fotoğraflar ile gündeme gelen Burak Yılmaz'ın yakın çevresine " artık çok rahatım ve özgürüm, istediğim gibi eğleniyorum" dediği öğrenildi.Resmi gören Trabzonsporlular ise yeni transfer Dame N'Doye 'ye övgler yağdırırken, Burak Yılmaz'ın bu görüntülerini eleştirdiler.

Trabzon'da futbol kralıyken gitmeyi kafasına koyduğu gibi magazin kralı oldu!

Bu foto Burak Yılmaz'ın Trabzonspor ile sözleşmesi devam ederken " Trabzon'a daha dönmeyeceğim " dedikten sonra çekilmiştir!


Son Güncelleme: 21.07.2012 13:21
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Gulsum 2012-07-21 12:31:57

ne alaka bu resim tatildeyken cekildi kaldi ki ozaman hangi takima gidecegi bile belli degildi... simdi adam gitti diye de tum kotulukleri ard arda dile getirmek cok yanlis...yolu acik olsun.. vizi istemeyeni biz saten istemeyiz..!

Avatar
yüksel BATUROĞLU 2012-07-21 12:13:54

trabzonda adam saydılar onu demekki değilmiş

Avatar
akın ayvaz 2012-07-21 12:15:10

karakterine yakişmayan şeyler yapti. yazik.. kral bilmiştik. olsun kral gitti kralı geldi.!!

Avatar
serdar can 2012-07-21 12:21:42

görecegiz orda bozuk para gibi harcanacak mumla arayacak trabzon sporu yakındır izleyin görün

Avatar
wolf 2012-07-21 12:17:10

ya bende trabzonsporluyum adam bizdeyken kral gidincemi fare oldu boş verin sadrinin uzanamadığı ciğer bize mundar olmasın.

Avatar
levent yılmazaslan 2012-07-21 12:24:23

adamlığı trabzonda kalmış demekki

Avatar