Burak Yılmaz'dan Şenol Güneş'e Mesaj

Şenol Güneş dün düzenlediği basın toplantısında Burak Yılmaz'a hata yapıldığını dile getirmişti.

Burak Yılmaz'dan Şenol Güneş'e Mesaj

Şenol Güneş dün düzenlediği basın toplantısında Burak Yılmaz'a hata yapıldığını dile getirmişti.

06 Şubat 2013 Çarşamba 13:17
Burak Yılmaz'dan Şenol Güneş'e Mesaj
Trabzonspor eski Teknik Direktörü Şenol Güneş'in basın toplantısında "O kadar katkısına, hizmetine ve arkasında para bırakmasına rağmen biz onu 'hain' olarak gösterdik, haksızlık yaptık" dediği Burak, teşekkür etti. Twitter hesabından açıklama yapan G.Saray'ın golcü futbolcusu, "Bugünlere gelmemde büyük emeği olan Şenol Güneş hocama, net ve benim için çok değerli ifadeleri için teşekkür ediyor, şükranlarını sunuyorum" dedi.
Son Güncelleme: 06.02.2013 13:18
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Harun SARAL 2013-02-06 14:13:05

sevgili burak yılmaz! ekmeğini yediğin bu büyük taraftara sor bir de, onlar ne düşünüyor senin hakkında! cebinden ne verdi sana kıymetli hocaların... senin yüzünden n'doye transferimiz bile yattı, nankör!!! bi uzak dur bu kulüpten, alma artık ağzına...

Avatar
Mithat akbulut 2013-02-06 14:17:49

senol hocam trabzon spor başkanı olacak ole gordum ben ruyamdaa

Avatar
selim kurban 2013-02-06 16:41:51

bize her yer trabzon

Avatar
erdal akyol 2013-02-07 09:33:31

günaydın hoca. yeni mi aklına geldi. burak'ı, umut'u, selçuk'u satarken aklın neredeydi? biraz dişlenen takımı bitirmenin farklı bir yoludur bu. geçmiş olsun.

Avatar
selahattinmeydan 2013-02-07 12:30:09

hadi ordan yaramaz karaktersiz ukala herif adam değilsin sen futbolci olmişsen ama insan değilsin sen hizmet etmişmiş bitmiştin sen btrabzonspor adam etti ama sen eşeklik ettin defolup gittin iflah olmazsın inşallah

Avatar
96 mağdurları 2013-02-07 15:16:29

para varsa sorun yok zaten şenol hocaaa..

Avatar
ADAKGER 2013-02-08 16:13:51

kalpleri fesadla(şeytanin aklina gelmeyen bunlarin aklina gelir) kararmış erdal akyol gibi bazi taraftarları ve bir birinin kuyusunu kazan yöneticileri varken bu takımdan başari beklemenin hayal olmasi kadar gerçek yoktur!

Avatar
ADAKGER 2013-02-08 16:13:51

kalpleri fesadla(şeytanin aklina gelmeyen bunlarin aklina gelir) kararmış erdal akyol gibi bazi taraftarları ve bir birinin kuyusunu kazan yöneticileri varken bu takımdan başari beklemenin hayal olmasi kadar gerçek yoktur!

banner573

banner575