Trabzon 12°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Burak Yılmaz'ın Açıklamalarına Ahmet Çakar'ın Tepkisi!

Ahmet Çakar, Burak Yılmaz'ın Trabzonspor maçı sonrası yaptığı açıklamaları eleştirdi.

Burak Yılmaz'ın Açıklamalarına Ahmet Çakar'ın Tepkisi!

Ahmet Çakar, Burak Yılmaz'ın Trabzonspor maçı sonrası yaptığı açıklamaları eleştirdi.

19 Mayıs 2013 Pazar 19:50
Burak Yılmaz'ın Açıklamalarına Ahmet Çakar'ın Tepkisi!
Eski hakem ve futbol yorumcusu Ahmet Çakar, Burak Yılmaz'ın Trabzonspor maçının ardından yaptığı açıklamaya çok sert tepki gösterdi.

"TRABZON İÇİN DE KALDIRDIM"

Burak, şampiyonluk kutlamalarının yapıldığı esnada "2 sene önce Trabzonspor ile hak edip alamadığımız kupayı bu sezon Galatasarasy ile kazandık. Kupayı Trabzonsporlular için de kaldırdım." açıklamasını yapmıştı.

"NİYE PROVOKASYON YAPIYORSUN"

Burak'ın durumu provoke ettiğini fade eden Çakar, "Burak, bu açıklamasıyla bataklığa ilk adımını atmıştır. Sen çık topunu oyna. Niye provokasyon yapıyorsun?" ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 19.05.2013 19:51
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ali calap 2013-05-19 20:02:46

bunun neresinde provokasyon var!?.ts nin şampiyonluğunun gaspedildiğini,sen biliyorsun,ben biliyorum,fb liler biliyor,uefa,fifa biliyor cümle alem biliyor.sözde spor adamısınız türkiyede siyasetin kirlendiği gibi futbolunda kirlendiğini ne zaman görecek ne zaman açık açık dillendireceksiniz.burak'ı eleştirip tartışacağınıza asıl içeriğini konuşun,gaspedilen şampiyonluk kupası hakeden ts nin müzesine konmadığı sürece bu tartışmalar devam edecektir.

Avatar
yılmaz baştan 2013-05-19 23:01:40

daha geçen hafta ilk şampiyonluğunu yaşadığını söyleyen burak ne oldu da bir hafta sonra sonra trabzon adına kupa kaldırıyor.

Avatar
koray 2013-05-20 08:50:02

ahmet çakar borak yılmaz doğru söylmiş zorunamı gitti

Avatar
lazkopat 2013-05-20 09:40:02

yaw burak kim ki bizim için kupa kaldırıyor.daha düne kadar bize kazık atmadı mı böyle yaparak kendini affettiremez geçti artık...

Avatar
ishak 2013-05-20 11:24:53

niye siz deyince provokasyon olmuyorda,burak yılmaz deyincemi provokasyon oluyor.

Avatar
enver bcakır 2013-05-20 15:30:44

işlerıne gelmedımi pırovakasyon yapıyorsun dıyor asıl o ışi kendılerı yapıyor şimdıye kadar trabzon haklıydı ne olduda sözler değişti yazıklar olsun demek kı bırılerı bunları korkutuyor

Avatar