Bursaspor Şortuyla İdman Yapan Trabzonsporlu

Büyük umutlarla alındı, kadro dışı bırakıldı malzeme bile verilmedi...

Bursaspor Şortuyla İdman Yapan Trabzonsporlu

Büyük umutlarla alındı, kadro dışı bırakıldı malzeme bile verilmedi...

05 Eylül 2012 Çarşamba 16:09
Bursaspor Şortuyla İdman Yapan Trabzonsporlu
Diyarbakırspor’da oynadığı futbolla dikkatlerini üzerine çeken ve tam 16 takımın peşinden koşmasına rağmen Trabzonspor’u seçen Barış Ataş ,kendisine malzeme verilmediği için Bursaspor şortuyla tek başına idman yaptı.

Diyarbakırspor’da herkesin dikkatini çeken  ve ardından büyük umutlarla Trabzonspor’a gelen  Barış Ataş, bordo mavili takımda adeta değersizleştirildi.  Oynadığı mücadeleci futbolla takımları peşinden koşturan Barış’a Trabzonspor’da forma şansı verilmemiş ve geçtiğimiz sezonu Mersin İdman Yurdu’nda kiralık olarak geçirmişti. Barış Ataş bu sezon döndüğü Trabzonspor’da ise  kadro dışı bırakıldı. Kendisine malzeme bile verilmeyen Barış tek başına Bursaspor şortuyla idman yaptı.  Bu denli kötü bir muameleye maruz kalan Barış Ataş menajerini arayarak kendisine kulüp bulmasını istedi  ve Göztepespor’la anlaşarak İzmir’in yolunu tuttu.

Kaynak : MedyaTrabzon


Son Güncelleme: 05.09.2012 23:23
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
buse denız 2012-09-05 16:14:34

yok artık

Avatar
memduh baş 2012-09-05 16:17:57

eeee trabzonsporumda adam gibi yönetici olsa elindeki değerlere sahip çıkardı takımı avrupanın çöplüğne çevirmezdi.ne kadar işe yaramaz yabancı futbolcu varsa bizim takımda.elimzdeki değerleri bedavaya kaçırarak ilerde başarı beklniyor .yok böyle yama yaa ben toplam 6 şampiyonluk gördüm başkada göremem 2010-2011 sezonunda şampiyonluk bizim diyorlar bu kadar basitlik olmaz adam ibi oyna kimseye muhtaç olmadan şampiyon ol.

Avatar
Erden Yar 2012-09-05 16:18:40