Flaş Haber
Kapat

Cankırı Valisi Trabzonsporluları Yine Kızdırdı!

Her Cumartesi Taksim'de toplanan Trabzonspor'un tertemiz taraftarlarının eylemime Cankırı Valisi gölge düşürdü!

Cankırı Valisi Trabzonsporluları Yine Kızdırdı!

Her Cumartesi Taksim'de toplanan Trabzonspor'un tertemiz taraftarlarının eylemime Cankırı Valisi gölge düşürdü!

23 Eylül 2012 Pazar 11:02
Cankırı Valisi Trabzonsporluları Yine Kızdırdı!
Fenerbahçeli olduğu bilinen Çankırı Valisi Vahdettin Özcan ile, 2011 yılında Süper Lig'in şampiyon takımının Trabzonspor olduğunu savunan Trabzonspor Fikir Kulübü kurucusu Yavuz Saltık arasında hararetli bir şekilde 'şike' tartışması yaşandı. Yavuz Saltık tarafından kınanan Vali Özcan, 'Balyoz Davası'nı örnek gösterdi, cezanın daha Yargıtay'ca onanmadığını söylerek adeta Fenerbahçe'nin avukatlığına soyundu.
 
Çankırı Valiliği tarafından Taksim Meydanı'nda, Çankırı tanıtım günü düzenlendi. Şehre ait yöresel ürünlerin sergilendiği tanıtım amacıyla Taksim'de bulunan Vali'nin her hafta eylem yapan Trabzonspor taraftarları ile karşı karşıya gelmesine anlam verilemedi.
 
Şu an Yargıtay tarafından onanmış bir ceza bulunmadığını anlatan Vali, Balyoz davasını örnek gösterdi ve Balyoz'da da mahkemenin kararını vermesine rağmen, cezaların Yargıtay'ca onanmadığını dile getirdi. Bunun üzerine taraftar, mahkemenin kararını verdiğini ve Fenerbahçe'nin suçlu olduğunu söyleyerek, Vali'ye Fenerbahçe yerine Çankırıspor'u tutması gerektiğini önerdi. Özcan da birinci takımının Fenerbahçe, ikinci takımının ise Çankırıspor olduğunu kaydetti.
 
Hararetli tartışma, çevredekilerin de araya girmesiyle tatlıya bağlandı.

Son Güncelleme: 30.09.2012 12:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ercan alıcı 2012-09-23 11:48:51

boyle adamlarla dolu ulke boyle adamları valı yaparsan olacagı bu aslında adam valı gıbı degılde fener yorumcusu gıbı

Avatar
kaloynali 2012-09-23 12:25:43

nerden buluyorlar böyle yarmalari ya bu kurum önemli kurum ama gel görki tuvalet bile yönetemiyecek kisileri nerelere getiriyorlar

Avatar
mustafa er 2012-09-23 12:27:32

bizim şampiyonluğumuzu başbakan engellemiştir bunun başka izahı olamaz.çankırı valiside başbakandan cesaret alarak konuşuyor.

Avatar
eyüp inaz 2012-09-23 12:55:01

şanlı trabzon taraftarı muhatap alınacak adam var alın miçak adam var vali sizce ne iş

Avatar
HEPSININ KOKUNE KIBRIT SUYU 2012-09-24 14:36:55

bu gune kadar si̇ki̇şi̇nca trabzonluyum diyenler birincisi bu vali beşikdüzluyum dedi̇ 2.ercan saatci sikişi̇nca trabzonluyum di̇yen biri 3.emre belezoğlu trabzonluyum diyenlerden 6222 yasasini değiştiren topuk yaylasinda duğün yapan zat oda trabzonluyum diyor daha bir suru kişi̇ ye şahit oldum her sikiştiklari durumda trabzonluyum diyenler ben bi̇r trabzonlu olarak boyle hemşeri̇leri̇mi̇zi̇n olmadiğini biliyorum onlar her firsatta trabzonlu olduğünu soyluyor bunlardan biride sinan engin yillardir tv lerde yorumculuk yapiyor hic bir zaman trabzonsapor lehine bir şey konuşmamiş konuşmadi̇ği̇ gibi aziz yildirimi savunmuş fakat her firsatini bulduğünda sikiştirildiği̇nda trabzonlu olduğunu soylemekten kacinmamiş fakat trabzonspor lehine tek kelime etmemi̇şler di̇r bende bi̇r trabzonlu olarak hepsinin kokune kibrit suyu diyorum

Avatar
OFLU 2012-09-24 16:02:47

çankiri halki şi̇keci̇leri̇ savunan bi̇r vali̇yle gurur duymazlar herhalde.bi̇zi̇m akp li̇ veki̇lleri̇mi̇z bakanlarimiz bu taraftar vali̇yi̇ neden kinamaz dersi̇ni̇ vermezler

Avatar
OFLEE 2012-09-24 17:45:56

başbakan fener formasını üstünden çıkarsın asıl işine baksın terör konusuyla ilgilenmedi fenerle ilgilendiği kadar trabzon halkı seçimlerde gerekli cevabı verecktir hiç şüphem yok

Avatar
errdoğan avcı 2012-09-25 01:29:55

valiysen yani beni yönetiyosan adaleti neden uygulamıyosun sayın vali.şampiyonluğumuzu neden vermiyorsunuz.

banner573

banner575