“Çocuğunuzu Şikeci Üniversiteye Göndermeyin”

Yavuz Saltık’tan olay sözler…

“Çocuğunuzu Şikeci Üniversiteye Göndermeyin”

Yavuz Saltık’tan olay sözler…

26 Şubat 2013 Salı 16:09
“Çocuğunuzu Şikeci Üniversiteye Göndermeyin”
 Şike sürecinde Trabzonspor’un hakkını her platformda arayan ve neredeyse hemen hemen tüm şike eylemlerine katılan Gazeteci-Yazar Yavuz Saltık, vatandaşlara seslendi ve şunları söyledi: “Çoluğunuzu çoçuğunuzu Okan Üniversitesi'ne göndermeyin. Adamlar hırsız ve şikecilere Onur ödülü veriyor. Çocuğunuza diploma yerine ne verirler bilemem?...” 

 

Okan Üniversitesi’nin dağıttığı ve bir okadar da düşündürücü diğer ödülleri ise şöyle:

Yılın Spor Kanalı: Lig TV

Yılın Spor Programı: Yüzde 100  Futbol – NTV Spor

Yılın Spor Yorumcusu: Şansal Büyüka – Lig TV

Sporda Yılın Onur Ödülü: Fenerbahçe

Son Güncelleme: 26.02.2013 16:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mustafa hamzan 2013-02-26 17:50:27

cengiz günaydın senin burda ne işin var. git domuzlar gibi bokunu ye. şerefsiz hırsızlar. götün yiyosa trabzon'a gel. istanbuldaysan adresini ver ben geleyim. piç

Avatar
Köksal BERBER 2013-02-26 17:53:37

onur ödülü ha! hırsızlık ne zaman onurlu bir iş olmuş!? şunun adını emek hirsizliği ödülü koysaydılar ya!

Avatar
hy @cengiz günaydın 2013-02-26 18:15:59

afkurma ceno

Avatar
coolman trabzon 2013-02-26 21:14:44

ben bu okulda 5 yıl eğitim aldım, okulun sahibi febeli ve kadıköydeki birçok maçta tv de azizenin arkasında oturduğunu gördüm.
yani haber kesin doğrudur

Avatar
seven 2013-02-26 22:43:32

onlarda bu yakısır okllarına hepsı bır aradaa onursuzluklarını onurlandırdkalrını sanıyorlar

Avatar
SEVEN 2013-02-26 22:48:03

apo kopegiyle anayasa yapanlrin oldugu bir ulkede hırsnızlara onur odulu vermek marıfet sayılmaz daha ne guler gorcegız eskıden olsa utanır sıkılrlardı artık ne utanma nede sıklıma var gucu arkasına alan her seyı yapmaya kendınde marıfet sayıyor serf...

Avatar
lazon 2013-02-27 07:37:03

şiracının şahidi bozacı işte. türkiye ne hallere düştü ya rab. osmanlının adaletinin yerinde yeller esiyor. yelleri bırak riyakarlık, adaletsizlik, pislik, şikecililik esiyor.

Avatar
cengiz günaydın 2013-02-27 11:54:31

ulan şerefsiz herıf trabzondan senın gibi kraktersız çıkmazdı okan ünv galatayı fatıhı yılın adamı seçtı niye onu demıyon yoksa allahınız fatıh terımden korkuyormusun

banner573

banner575