Flaş Haber
Kapat

Colman Attığı Tokattan Sonra Mustafa'ya Ne Dedi?

Bursaspor maçı sonrası attığı tokat ile gündeme gelen Colman'ın soyunma odasında Mustafa'ya söyledikleri ortaya çıktı.

Colman Attığı Tokattan Sonra Mustafa'ya Ne Dedi?

Bursaspor maçı sonrası attığı tokat ile gündeme gelen Colman'ın soyunma odasında Mustafa'ya söyledikleri ortaya çıktı.

17 Mart 2013 Pazar 11:37
Colman Attığı Tokattan Sonra Mustafa'ya Ne Dedi?
Mustafa’ya tokat atan Colman’ın soyunma odasında defalarca özür dilediği ortaya çıktı. Ancak her şeye rağmen Arjantinli ağır ceza alacak

Bursa maçının son dakikalarında Batalla ile tartışan Colman, mücadele sonunda da kendi takım arkadaşı Mustafa’ya tokat atmıştı. Soyunma odasında günah çıkartan Colman ise Mustafa’dan özür diledi ve “Batalla benim çok iyi bir arkadaşım ve vatandaşım. Sürekli görüşürüz. Maç sırasında kendisine çok sert bir faul yapmıştım, daha sonra da kendisinden özür dilemek üzere yanına gittim. Tam o sırada Mustafa galiba beni yanlış anladı. Niye onla konuşuyorsun gibilerinden bir şeyler söyledi ve tartıştık. Sonra da istenmeyen işler oldu. Binlerce kez özür diliyorum” dedi.

PARA CEZASI VE KADRO DIŞI
Olayların perde arkası bu şekilde ortaya çıkarken, Trabzon yönetiminin Colman’a ağır bir ceza vereceği belirtildi. Tolunay Kafkas’ın raporu doğrultusunda para ve kadro dışı bırakma cezaları gündemde.

Son Güncelleme: 17.03.2013 11:40
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
müslüm yüksel 2013-03-17 11:55:48

yıl başından beri beni yollayın diye adamın yapmadıgı kalmadı satın gitsin colmanı . yönetimide bunlar bu işi beceremeyecek aklı başında birileri gelsin .

Avatar
legend_0061 2013-03-17 11:59:41

kadro dışı kalması lazım..yerıne aykutu oynatırız..nede olsa kendi öz evladımız...şaka gibiiiiiiii

Avatar
kuzey61 2013-03-17 12:15:11

amma abartılar olayı ha yok yumruk attı görmüyomusunuz colman vatandasıyla konusuyorken mustafa gelip sanki tartısıyolarmıs gibi ayırmaya kalktı birsey yokken colmanda iterken mustafayı eli yuzune carpti

Avatar
fatih soylemez 2013-03-17 12:16:09

mustafada adam olcak elin gavurunun becerip avradisi sikememis

Avatar
remzi ural 2013-03-17 12:20:23

beyler bu olaydan sonra herkes colman kadro dışı kalmalı diyor bu tam ts düşmanlarını işine geliyo bakıyorum basında ve bazı yayınlarda yorumcular sanki colman mustafanın kafazını gözünü patlatmış gibi konuşuyo bırakın bu ayakları bizim colmana ihtiyacımız var ha cezası kesilir ama abartmayalım

Avatar
onur seslikaya 2013-03-17 12:51:14

bir bok bildiklerı yok amk ne anlrlar adam transfer ettığı adamı ydedeğe verıyoe....

Avatar
i dervişoğlu 2013-03-17 19:47:01

böyle yönetim ve böyle antrönerle daha iyisini kimse beklemiyor yonetim tolunay istifanız yakındır dört gözle traftar bekliyor unutmayın bizler unutmuyoruz

Avatar
tsefe 2013-03-17 20:58:25

yonlendırme yapma tshaber. sacmalama. orada mustafanın colmana yardım etmesı gerekırken gıtmıs colmanı tutuyor. adam hırsından kendını tutamadı mustafa yumlu sabanı onu tutmaya calısıyor.

banner573

banner575