Colman'da mı Satılıyor!

Trabzonspor tarihinin ilk Arjantinli futbolcusu olan Gustavo Colman, satılıyor mu?

Colman'da mı Satılıyor!

Trabzonspor tarihinin ilk Arjantinli futbolcusu olan Gustavo Colman, satılıyor mu?

27 Temmuz 2012 Cuma 13:23
Colman'da mı Satılıyor!
Benfica'nın ısrarla istediği Arjantinli yıldız Gustavo Colman için Trabzonspor'a 7 milyon euro artı Emerson'u teklif ettiği öğrenildi.

2008 yılında 2,5 milyon Euro karşılığında Trabzonspor’a 5 yıllık imza atan Colman’ın teklife sıcak baktığı öğrenildi. N’Doye transferinde umduğunu bulamayan ve yıldız oyuncularını elinde tutamayan Trabzonspor yönetimi  de, Colman’a gelen bu cazip teklife şaşırırken, transfere olumlu baktıkları öğrenildi. Trabzonspor yönetiminin önümüzdeki günlerde bu transfer için, nasıl bir yol izleyeceği merakla bekleniyor.

Son Güncelleme: 27.07.2012 13:31
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Muhammed 2012-07-27 13:32:17

sadri şenerden bir bk olmazz

Avatar
üüsiiin 2012-07-27 13:38:10

bence gitsin colman tekniği üst düzeyde bir oyuncu 7 milyon euro da mükemmel bir para

Avatar
Kerem Turan 2012-07-27 13:38:54

eğer bu adam da satılırsa tesislere gelirim.gelmeden önce n kadar basın varsa haber ederim.orada vucudumda ki ts formalı dövmemi bıcakla kazırım o sadri şeneri o tahtan indiririm hodri meydan.kendilerine gelsinler artık bizi manisa,ankaragücü,eskişehire benzetmesinler vizyonumuzu düşürüp alay konusu ederlerse bedelini ağır öderler yeter artik.....

Avatar
fatih 2012-07-27 13:38:55

bu oyuncuda satılırsa para ıcın artk bırsey demıyorum kımı oynatcaksınız kardesım kımı alcaksınız kı yerıne ? taraftar mı cıkıp oynıcak allahınızı seversenız 1 transfer yapmadnız bıde oyuncuları satın. fanatik trabzonsporluyum ama ... boyle yonetımı !

Avatar
Burak can 2012-07-27 13:57:28

allah belanı versin yönetim

Avatar