Coman'ın İşi Zor

Colman'ın kadroya girmesi zor...

Coman'ın İşi Zor

Colman'ın kadroya girmesi zor...

23 Ekim 2012 Salı 10:46
Coman'ın İşi Zor
  Kulüp doktorları, başarılı futbolcunun tamamen iyileşmesinin 2 haftayı bulacağını açıkladı. Colman’ın takımla çalışmalara başlayıp, kondisyon açığını kapatmasının ise 1 aydan fazla süreceği belirtildi. Ancak teknik heyet bu durumu sorun etmiyor. Çünkü beklenenin aksine Colman’ın yokluğu orta sahada hiç hissedilmedi. Soner Aydoğdu ve Marek Sapara’nın sezon boyunca gösterdiği müthiş performans nedeniyle, “Colman bugün oynayacak duruma gelse, yine de forma giyemez. Ne Soner’i ne de Sapara’yı kolay kolay kesemez” yorumları yapılıyor.
Son Güncelleme: 23.10.2012 15:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ERKAN EMİR 2012-10-23 11:22:24

colman oyun kurmasiyla beyniyle bu futbolu oynuyor trbzon spordaki en kaliteli topcu colmandir bunu bütn trbzon tarftarlari bliyor colmnin yoklugu nu şu takimin dengesi̇z hareketlerinden cözemi̇yorsaniz beni̇m bu camiyaya di̇cek lafim yok artik kombinede almiyorum bu takimda colmn oynmadi sürece yazik şenol hoca colmani bi̇ti̇rdi̇n yazik sna buragi burak yapn selcugu selcuk yapn kimdir colmandir ama si̇z bu admin degerini kaybedi̇nce anlicaksiniz

Avatar
abdurrahman 2012-10-23 11:37:53

hele şükür doğru dürüst arkasında bit yeniği olmayan bir haber yapmışsınız

Avatar
ufuk gümüş 2012-10-23 12:03:51

yokluğu bence en fazla hissedilen oyuncu bu sezonki en önemli oyuncumuz olacaktı. sapara da soner de colman ın geçen seneki gösterdiği performansı göstermiyor

Avatar
uğur kalafat 2012-10-23 12:13:23

işte bu colmanı severim ama onunda forması tehlikede olması lazım rekabet şarttttt

Avatar
yüce baho 2012-10-23 12:13:27

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

Avatar
kadir hızıroğlu 2012-10-23 12:14:07

ya gülrüdmeyin arkadaş:) yokluğu hiç hissedilmed mi? biz hangi takımı izliyoruz???

Avatar
jeyjey 2012-10-23 12:25:37

orta sahada sorun yok demı ya o yuzden bjk maçnda sonerın yerıne barışı alıp bjk ya gel geç yaptık 2yarı...

Avatar