Efsane Futbolcumuz Hami'den Burak Yılmaz'a Sert Tepki

Burak Yılmaz'ın açıklamalarının ardından tepkiler gelmeye başladı.

Efsane Futbolcumuz Hami'den Burak Yılmaz'a Sert Tepki

Burak Yılmaz'ın açıklamalarının ardından tepkiler gelmeye başladı.

25 Aralık 2012 Salı 12:57
Efsane Futbolcumuz Hami'den Burak Yılmaz'a Sert Tepki
Burak Yılmaz'ın "Efsane dediklerinden daha fazla katkı yaptım" ifadesine, bordo-mavili takımın efsane ismi Hami Mandıralı cevap verdi.

Trabzonspor maçının ardından bordo-mavili takıma efsane isimlerden daha fazla katkı yaptığını dile getiren Burak Yılmaz'a Hami Mandıralı'dan sert cevap geldi.
Galatasaray'ın Hüseyin Avni Aker Stadı'nda Trabzonspor ile oynadığı maçın ardından Burak Yılmaz'ın eski takımıyla ilgili söylediği sert sözlere cevap geldi.
 
"BURAK YILMAZ HADDİNİ BİLSİN"

Mandıralı, "Bu söylemi kendisini bağlar. Burak Yılmaz haddini bilsin. Efsaneler, o şehrin takımının kültürünü, terbiyesini ve köklerini almış oyunculardır. Burak efsane mi olmuş yani? Burak 3 yıldır gündemde olan bir futbolcu arkadaşımız. Onda da Şenol Güneş'in ısrarı ile oldu" dedi.
 
"5 MAÇ GOL ATAMADIĞI ZAMAN GÖRECEĞİZ"
Burak Yılmaz'a göndermeler de yapan Hami Mandıralı "Şimdi Galatasaray'da gündemde. 5 maç gol atamadığı zaman göreceğiz onu. Adamlıktan falan da bahsetti Burak. Herkes kendine göre adam gibi adamdır. Ben Trabzonspor'da yıllarca oynadığım dönemde, insanlar benim için 'Süper frikik atışları yapıyorsun' diyorlardı. Ben de 'Siz bunu söylüyorsunuz, ben demiyorum' şeklinde cevaplıyordum. Hatırlatırım kupalar ve lig dahil toplam 320 tane gol attım. Ondan sonra insanlar bana efsane demeye başladı."

Son Güncelleme: 25.12.2012 13:01
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Yunus-61 2012-12-25 13:08:15

ah yönetim burak degilmiydi bize gelecek iken son anda kazik atip fenere giden. hic almicaktiniz. bizi yikmaz ama mide bulandirdi iste. ah yönetim.

Avatar
burhan türk 2012-12-25 13:15:40

burak yılmaz konusu çok abartılıyor bence trabzona kimler geldi kimler geçti şimdi önümüze bakma zamanı acilen bir iyi forvet ortasahaya alper tipinde ve defans göbeyine acil transfer yapmamız lazım

Avatar
Cem AYDOĞDU 2012-12-25 13:22:47

hami gibi efsane bir futbolcuya futbolu bıraktığı dönemde ve sonrasında ona jübile bile yaptırmayan yönetimleri kınıyorum.buna rağmen haminin trabzonsporluluğunu kim tartışabilir?

Avatar
murat paşa erbay 2012-12-25 13:23:38

hami ciğim ; "lafa bakarım laf mı diye söyleyene bakarım adammı diye" özlü bir söz vardır. senin ve senin gibilerin, taraflı tarafsız insanların gönlünde edindiğiniz yerler çok özeldir.bazıları bu yerlere gelir bazılarıda geldiğini zanneder.burak kendini "ben efsane oldum" zanneden zavallıdan başka bir şey değildir.istanbul karteline kafa tutmak başka şey onun yalakası olmak başka bir şey.bizler bu karakteri zayıf insanlara cevap vermekte inan zorlanmıyoruz. sizler içinizi rahat tutun. bizler kimin efsane,kimin pervane olduğunu çoook iyi biliyoruz.

Avatar
fatihabr 2012-12-25 13:29:11

adamin dibisin hami mandirali dibi.

Avatar
ERDAL EREN 2012-12-25 13:53:46

hami abi ağzzına yüreğine sağlık çok güzel konuşmuşsun ve yorumlamışsın trabzonlu ve trabzonlu olarak gurur duydum yazından abicim bu şehirde efsaneler trabzonspora katkı yapanlar sonuna kadar ter dökenler efsana olur senin gibi apbullah ogün dözercemil gibi insanlar biz sizlerle büyüdük abi tebrik ederim...

Avatar