Ekici'den Trabzonspor'a Şok!

Mehmet Ekici ile Trabzonspor Yönetimi arasındaki son pazarlıktan çıkan sonuç...

Ekici'den Trabzonspor'a Şok!

Mehmet Ekici ile Trabzonspor Yönetimi arasındaki son pazarlıktan çıkan sonuç...

25 Aralık 2016 Pazar 14:59
Ekici'den Trabzonspor'a Şok!
Trabzonspor’da sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Mehmet Ekici ile yönetim arasındaki son pazarlıkta da anlaşma sağlanamadı.
 
Daha önce kapıyı 2 milyon 500 bin Euro’dan açan Mehmet Ekici’nin bu rakamı son olarak 2 milyon 200 bin Euro’ya kadar indirdiği ve taviz vermeyeceğini söylediği vurgulandı.
 
Yönetim ise Mehmet Ekici’ye 1 milyon 600 bin Euro önererek başladığı görüşmelerde 1 milyon 700 bin Euro’ya yükseldi ama aradaki uçurum kapanmadı. Bu koşullarda anlaşmanın sağlanamayacağı kaydedildi.
 
Mehmet Ekici’nin istediği bu rakamdan sonra yönetimin kendisiyle kesinlikle anlaşmayı düşünmediği ve ara transfer döneminde bonservis bedeli alınarak ya da en azından takas yoluyla gönderilmesine karar verdiği bildirildi.

Kaynak: TrabzonAjans
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Tonyalı 2016-12-25 14:03:22

Allah aşkına.. mehmet 1.5 yıldır ne 1 ya da 2 maç haricinde ne verdi Trabzon a. ancak paralarımızı çatır çatır yedi. benim görüşüme göre cehennemin dibine kadar yolu var.

Avatar
zekeriya 2016-12-25 13:50:17

En büyük transfer nerdir bilirmisiniz? Kendi yildizlarinizi takimda tutabiliyorsaniz en basarili transferi yapmissiniz demekdir.

Avatar
ofli 2016-12-25 16:36:39

yav git sanki çok iş yapıyodu bizde.git sende olcan gibi selçuk gibi satın ciğerinizi paraya pula ve onlar gibi sönüp gideceksin sende.bence hemen satılmalı en azından para kazanırız ondan.onun yaptığını abdülkadir ömürde yapar fazlasıyla.

Avatar
MUSTAFA EMUCE 2016-12-25 14:18:30

BIZ GERCEK TRABZONSPORLU LARA SAHİP CIKMAMIZ LAZIM MEHMET ANLAŞMIŞ GALATASARAYLA BİZE GELMEZ BOYLE TOPÇU

Avatar
zekeriya 2016-12-25 13:47:01

sizin gibi yönetimlerin yüzünden takim bir türlü iskelet olusturamiyor. Ne kadar aptalca Mehmet ekiciye o parayi vermemek. Onun kalitesinde bir futbolcuyu transfer etmek istesen en az 6 milyon para ödersin alirken ve kimseden onun istediginden asagiya oynamaz. Yenio adam al takima alisana kadar bir yail daha gitti. Tabiki yani takim i belli aslinda vereceksiniz istanbul takimlarina onun icin elinizden geleni yapiyorrsunuz kalmasin diye diger futbolcularda oldugu gibi.

Avatar
Ali yıldız 2016-12-25 14:18:16

Malesefki m. Ekici tek başına kurtarıcı değil hiç bir futbolcu değildir futbol takım halinde oynanırsa bu tür yıldızların yaratıcılığı ortaya çıkar...yoksa mümkün değil ..M.ekici çok iyi bir futbolcu ve ahlaklı...

Avatar