Erman Toroğlu’ndan Olay Sözler!

Erman Hoca, Fenerbahçe-Trabzonspor maçına nasıl atandığını açıkladı…

Erman Toroğlu’ndan Olay Sözler!

Erman Hoca, Fenerbahçe-Trabzonspor maçına nasıl atandığını açıkladı…

17 Aralık 2012 Pazartesi 09:51
Erman Toroğlu’ndan Olay Sözler!
 Erman Toroğlu hakem atamaları ile ilgili konuşurken geçmişe dair öyle açıklamalar yaptı ki herkes şok oldu. Bir Fenerbahçe-Trabzonspor maçına yöneticiler tarafından atandığını dile getiren Toroğlu şunları söyledi:” Maç sıramın olmadığı bir haftada, hakemlik dönemimde Fenerbahçeli bir yönetici beni arayarak 'Bu haftaki FB-TS maçına sen atanacaksın' dedi. Şaşırdım 'Olur mu öyle şey? Benim bu hafta maçım yok hem bu işler kurayla çekilmiyor mu? Sen nereden biliyorsun' dedim. 'Ne kurası ya... Bu maça sen gelmelisin yoksa TS bizi duman eder' dedi. Ertesi gün bir kura çekildi ben çıktım. Kuranın her ismine Erman yazarsan ben çıkarım tabi. Türkiye'de bu işler böyle. Maçı da TS 3-1 kazandı...
Son Güncelleme: 17.12.2012 09:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ahmet keskin 2012-12-17 14:32:18

bu hicbirsey hocam. siz neler döndügünü, bir cok kisiden daha iyi biliyorsunuz.fenerin aldigi kupalarin cogu mafya yöntemiyle alinmisdir.

Avatar
MURAT KIR 2012-12-17 14:51:23

sayin yoneticiler adam gercek, ifade gercek, avukatlariniz var gercek, erman toroglu lafini esirgeyecek ya da inkar edecek biri degil,,,alin bu olayi avrupa olceginde ilgili kurum ve alanlarda kullanin....

Avatar
Tamer akdemir 2012-12-17 16:07:05

anyrenor senol hoca degildi herhalde

Avatar
bordo mavi 2012-12-17 16:35:43

demekki takımın iyi oldugu zaman ne hakem ne başka etkenler boş.....

Avatar
sado 2012-12-17 15:33:14

iyi diyorsunda hocam konuşmak için neden bunca yıl beklediniz

Avatar
serdar kuru 2012-12-17 10:26:18

10 senede 3 sampiyonlugumuzu yediler allahsızlar super ligde 17 takım bir olsa yinede tsyi yıldırmazlar daha neler var neler

Avatar
MEHMET KÜÇÜK 2012-12-17 11:09:04

trabzon yerel medyası bu yazıyı iyi okusun.sadece eleştirmekle bir sonuç alınmaz.yabancı oyuncuların trabzonda durmamasının sorumlusu yerel medyadır.adamları bir dövmüyorlar.yapıcı bir medyamız yok.

Avatar
mustafa karadeniz 2012-12-17 12:35:01

yıllardır adalet diyoruz,ama adalet diye ordaya cıkıp adalet diye parti kuranlar hani adalet nerde demokrasi herkes guçluden yana. kim guçlu ise adalet dağıtıyor kıyıma devam sadri sener ağlasın dursur ,,,,,

banner573

banner575