Flaş Haber
Kapat

Ersun Yanal'ın Maç Sonu Açıklaması

Gümüşhanespor mağlubiyeti sonrası istifası beklenen Ersun Yanal'ın maç sonu yorumu...

Ersun Yanal'ın Maç Sonu Açıklaması

Gümüşhanespor mağlubiyeti sonrası istifası beklenen Ersun Yanal'ın maç sonu yorumu...

01 Aralık 2016 Perşembe 22:06
Ersun Yanal'ın Maç Sonu Açıklaması
Gümüşhanespor, Ziraat Türkiye Kupası H Grubu ilk maçında Trabzonspor'u 2-1 mağlup etti. Trabzonspor Teknik Direktörü Ersun Yanal, “Maçla ilgili söylenecek çok şey yok. Biz yine klasik sözen başından bu yana en çok atak aksiyonu olan takım olarak yine aynı aksiyonları tekrarlamamıza rağmen bir türlü çizgiyi geçiremedik. Tek problem çizginin ortasından topu geçirememek. Olmayacak pozisyonlarda golü yedik. Üretme pozisyona girip gol atamayınca her şey haklılığını diğer tarafa bırakılıyor. Bugün tartışılan her neyse skora dayalı.. Oyuncularımızın ve bizim bu konuyu değiştirmek için yaptığımız çabanın gayreti ve ne kadar büyük enerji harcadığımızı biliyorum. Hak etmediğimiz sonuçları aldık. Maalesef futbolda haklılık skorun üretilmesi...” diye konuştu..  

Yanal, taraftarların tepkileri ile ilgili olarak ise, “Taraftar her zaman haklı. Taraftarın haksız olduğunu söylemek mümkün değil. Biz de onları sevindirmek ve mutlu etmek isteriz. Fakat koşullar ve şartlar istediğimiz noktaya getirmiyor. Bunu hem yönetimin hem de bizim çok dirayetli bir şekilde oyuncularla birlikte ayakta duracağımız noktaya getireceğiz.” Dedi.  

Yanal, bundan sonrası için ise, “ Bugün biten bir maç var. Bundan sonra oynayacağımız bir çok maç var. Referans olarak kötü referanslarımız var.  Maçlar var. Devre arasında yapılanlar, yapılmayanlar ve aya yapmakta zorlandığımız girişimleri yapacağız. Trabzonspor’u en iyi yere getirecek çabamızın süreceğini söylemek isterim” dedi.  

Soyunma odasında neler konuştukları ile ilgili olarak ise Yanal, “Kaçmamak gerektiğini, mücadeleye devam etmek gerektiği ortak olarak konuştuğumuz konu. Herkesin bir birinin arkasında durması gerektiğini, ayakta durarak buradan çıkacağımızı, bizi bekleyen sonuçların olduğu bu sonuçların geleceğini konuştuk. Sadece benle ilgili olsa çok basit. Sadece bir oyuncu ile olsa basit. Bu bayağa geniş kapsamlı bir konu... “ diye konuştu. 
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Trabzonsporlu 2016-12-01 20:19:11

Bir Trabzonspor taraftarı olarak artık ne yönetime ne teknik heyete nede oyunculara güvenmiyorum. Hepsi Trabzonsporu küme düşürmek için uğraşıyorlar gibime geliyor. Gümüşhanespor maçını izlerken takımın düştüğü aciz durumları gördükçe içim burkuldu. Trabzonsporun kadrosu güçlü filan değil, ancak 2. Lig ayarında bir kadrosu var. Gümüşhanesporun kadrosu bile daha güçlü. Bu kadro ile Trabzonsporun Süper Ligdeki 14. sıradaki durumu çok çok iyi

Avatar
Fanatik TS'li 2016-12-01 20:17:22

yüzsüzlüğün de bu kadarı.. Hala hikaye anlatıyor..yazıklar olsun hepinize

Avatar
suat 2016-12-01 21:09:43

Trabzonspor taraftarı olarak biz taraftarımız neden takımına hocasına sahip çıkmıyor ersun hoca morinhodan daha iyi bir hoca ONUR,DURCA,UĞUR,İBANEZ,BERO,YUSUF,MEHMET,OKAY,CASTİLO,MUHAMMED,SUNG TAKIM BU Bir Trabzonspor taraftarı olarak bekle ve gör derim yeniden Kolbastı sowu yaptıralım takıma bir lider oyuncu var takımda Mehmet ekici onur kıvrak uğur demirok muhmed demir bunlara tezahürat yapalım eğer bu takım taktik olarak Barcelona gibi top oynar bu haftaki maçta bjk taraftarı şampiyonlar liginde nasıl sahip çıktı takımına bizde çıkalım ....

Misafir Avatar
SENOL g. 2016-12-02 11:12:12 @suat

huahahahahahaha BARCELONA yazmış değil mi bu arkadaş ben yanlış okumuyorum dimi? AHH AHHH bunlar hep aşırı balık tüketiminden yani fosfor fazlalığından. Arkadaşım akşamları kıçın açık uyuyosun haberin olsun. zuhahahahah haykırdım yeminle. Bu arkadaş bizimle başak geçmiş kaale almayın derim :D :D

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne içiyorsun sen 2016-12-02 05:04:42 @suat

Ne içiyorsun sen. Barcelona gibi oynarmış takım. Kolbastı şowmuş. yazdığın kadroda sağ bek yok. Kaldıki neredeyse 1-2 değişiklik dışında aynı kadro sahada oynadı ne verdi. İroni yapıyorsan o ayrı ama bu yorumunda ciddi isen senin gibi taraftar olmaz olsun. sende futbolun f sini bilmiyorsun demekki. Barcelona gibiymiş. Peh...

Beğenmedim! (1)
Avatar
efsane 2016-12-01 23:34:56

Gencleri oynatır diye seyrettim olmadı birdaha seyretmegecegim rezalet rezalet rezalet

Avatar
Utanın be 2016-12-02 05:01:07

Ya bırak hoca. en fazla atak organizasyonuna giren takımmış. Geçen hafta rakip 10 kişi doldur-boşat yapıyor takım. pozisyon yok. Dün 2. lig kırmızı gruptaki takımla oynuyorsun. Lige havlu atmışsın tutunacağın tek dal kupa maça as kadro başlıyorsun, kendi sahandasın ama yeniliyorsun. Takım denen birşey yok ortada. yardımlaşma sıfır, yetenek sıfır. Yazık o kadar para kazanıyor oyuncular haksız yere. Sözleşme yaparken mağlubiyete ceza maddesi koyulmalı. adamlar milyon euroları götürecek biz statta, ekran başında kahralocağız. Yok öyle şey. Bu takımda 500 bin eurodan fazlasını hakeden tek bir oyuncu yok. O parayıda devllette çalışan bir mühendis neredeyse 40 yılda kazanıyor. ayıp ya ayıp. Biraz utanma olur. sizden beklediğimiz iyi futbol, gelecek vaadeden bir oyun. Ama siz kazmalar topluluğu kurmuş takımı soyuyorsunuz. Haram zıkkım olsun.

Avatar
binali 2016-12-01 20:45:15

ben bu kadarına pes derim tam bir yüzsüzlük olmaz yanı

Avatar
TS Mehmet 2016-12-02 07:01:11

Artık anladık ki değişim şart. Sahada pas bile yapamayan, kaleye şut vurmayan takımdan bir şey olmaz. Bu son olsun. Daha kötüsünü düşünmek bile acıtır bizi.

Avatar
Ali KIRKBİR 2016-12-02 11:03:46

O ZAMAN DEMEKK Kİ HATA SENDEYMİŞ. Bırakıp gideceksin.bişeyleri değiştiremiyorsan fazla zorlamayacaksın.hatanın üstüne giderek daha çok hata yapıp batıyorsun.demekki elinden bişey gelmiyor.mazeretlere sığınmayı bırak, azıcık gururun, şerefin haysiyetin varsa bırak çek git.

banner573

banner575