Flaş Haber
Kapat

"Ersun Yanal İstifa"

Avni Aker'de taraftarın sabrı taştı

"Ersun Yanal İstifa"

Avni Aker'de taraftarın sabrı taştı

01 Aralık 2016 Perşembe 21:29
"Ersun Yanal İstifa"
Ziraat Türkiye Kupası'nda sahasında 2. Lig ekiplerinden Gümüşhanespor'u konuk eden Trabzonspor'da skorun 2-1 Gümüşhane lehine gelmesiyle birlikte tribünlerde Ersun Yanal'a protesto sesleri yükseldi.


Bordo Mavili taraftarlar ''Söylesene Ersun hoca, takım neden oynamıyor'' diyerek protesto ederken, müsabakanın 90. dakikasında ''Ersun Yanal istifa" , "yönetim istifa" tezahüratları yapıldı.
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Trabzonsporlu 2016-12-01 20:04:17

Bir Trabzonspor taraftarı olarak artık ne yönetime ne teknik heyete nede oyunculara güvenmiyorum. Hepsi Trabzonsporu küme düşürmek için uğraşıyorlar gibime geliyor. Gümüşhanespor maçını izlerken takımın düştüğü aciz durumları gördükçe içim burkuldu. Trabzonsporun kadrosu güçlü filan değil, ancak 2. Lig ayarında bir kadrosu var. Gümüşhanesporun kadrosu bile daha güçlü. Bu kadro ile Trabzonsporun Süper Ligdeki 14. sıradaki durumu çok çok iyi.

Avatar
zekeriya 2016-12-01 19:36:56

Baska fenerli antröner yokmu trabzonsporu kurtaracak diye getirebilecekleri? Ne bekliyordunuz acaba anlamiyorum? Adam iki kere geldi ikincisinde takimmi halleti kacti ücüncüsünde de bitirmeye geldi. Tek suclu baskan. Kusura bakmasin. Trabzonsporda top kosturup basarili olanlar niye antröener olarak getirilmez acaba? Bir kez daha söylüyorum birakin yabanci futbolcuyu baskan bile trabzon disindan olmamali cünkü istanbuldan gelenler bizi istanbbulla karistiriyor. Nefret ediyorum yabanci hayranlarindan. Yabancilarla da olmuyor 32 seneden beri görüyoruz artik takimi yerli yapin.

Avatar
swiss61 2016-12-01 19:57:21

sizi alkisliyorum gencler herseyide biliyorsunuz maasAllah süpersiniz böyle devam edin siz alkisliyorum sizi..

Avatar
Emre Hoşver 2016-12-01 21:41:21

Bize gelen hocalar neden beyinsizleşiyor?

Avatar
trabzonlu 2016-12-01 20:25:46

bence ersun yanalın suçu yok suç başkanın ve aptal gereksiz kuş beyinli ruhsuz oyuncularındır. Artıık laf etmiyorum kimseye. Kİmse trabzon için uğraşmıyo kimse gelişmesi için bişey yapmıyor. trabzonspor taraftarı daha ne yapcak. Bunu düşünmüyoki yönetim. Bence taraftar bu konuda çok ciddiyim akyazının ilk maçına gitmemeli bakın görün yönetim nasıl tutuşuyor.

Avatar
Emre Hoşver 2016-12-01 21:43:17

Koskoca milan gençleri oynatıyor, bizimkiler kaybetmekten korktukça kaybediyor

Avatar