Faruk Özak ve Sadri Şener Olayının Perde Arkası

Dün oynanan Bursaspor-Trabzonspor maçında Sadri Şener ve Faruk Özak 'ın yan yana görüntü vermemesi küstüler şeklinde yorumlanmıştı.

Faruk Özak ve Sadri Şener Olayının Perde Arkası

Dün oynanan Bursaspor-Trabzonspor maçında Sadri Şener ve Faruk Özak 'ın yan yana görüntü vermemesi küstüler şeklinde yorumlanmıştı.

16 Mart 2013 Cumartesi 12:16
Faruk Özak ve Sadri Şener Olayının Perde Arkası
Trabzonspor camiasının önde gelen isimlerinden Şükrü Kuleyin, basında çıkan Sadri Şener ve Faruk Özak 'ın küstükleri yönünde çıkan haberlere, " Olur mu ya ben yanlarına gittim öyle birşey yok kim uyduruyor. .Hatta tokalaştık benim elimde purolar vardı takıldılar bana sonra ben ve arkadaşlarım Tolunay hocanın yanına gectik cay icip başarılar dileyip maca gittik. Kim yazmışsa yalan sonrada sdatta vipte beraberdiler oturma yeri farklı oldugunda ayrı gibi gözüktüler .." şeklinde açıklama yaparak netlik kazandırdı.
Son Güncelleme: 16.03.2013 12:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
G.TURAN 2013-03-16 12:58:15

ne kadar da mutlular ts un konumundan.ağızları kulaklarına varıyor.ts nin bu hale gelmesinin baş mimarları.

Avatar
erkan ayvaz 2013-03-16 13:23:02

bunun arkasin da birsey aramayin cunku pis koku gelecene emin olabilirsiniz herkes kendini dusunuyor trabzonu dusunen yok ki adam daha dun cikti piyasaya oy toplamak icin geldini görmuyormusunuz iki dakka deli kanli olun adan 95_96 yilinda 15 bin dolar ödemedi ama fb baskani hep tehtit ediyor hemde 1 yil icerde yatti cunku arkasi saglam basbakan her konusmasin da ben fb yönetim kurulu uyesiyim dede dedi fb dusmedi aba sy özak hic bir sey demedi secim yaklasti uzaktan kurulmus kisi soksklara atladi bir ara trabzonun yolunu unutmustu

Avatar