Fotospor'dan Trabzonspor'a Büyük Ayıp!

Yanlı Medya iş başında.

Fotospor'dan Trabzonspor'a Büyük Ayıp!

Yanlı Medya iş başında.

13 Ağustos 2012 Pazartesi 13:22
Fotospor'dan Trabzonspor'a Büyük Ayıp!
 Dün gece oynanan Süper Kupa maçı sonrası, Fotospor'un attığı manşet büyük tepki aldı. ''İnternet Geyikleri'' adı altında ki haberde, manşet resiminde Sadri Şener'le ilgili şu ifadeyi kullandılar ''Şok ! Sadri Şener, Kupa Bizim Hakkımız''... 

Yapılan bu çirkin ve mesnetsiz haberi kınıyor, Fotospor'u bu ayıbı nedeniyle uyarıyoruz. 
Son Güncelleme: 13.08.2012 13:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
bura çalık 2012-08-13 13:47:44

la şunlara bak bizimle uğraşanların sonlarını bımyolar heralde

Avatar
nizam tarhanacı 2012-08-13 13:58:54

sizler paraya tavaf edenler doğrunun ne demek olduğunu bilmeyenler bu ülkede elbet bir gün adalet yerini bulucak bu durumu kabulleneceksiniz mecmuruyetten
trabzon sporun hakkını alıcağ söke söke si,zlerden kokuşmuş paracı leş kargaları

Avatar
nizam tarhanacı 2012-08-13 13:59:02

sizler paraya tavaf edenler doğrunun ne demek olduğunu bilmeyenler bu ülkede elbet bir gün adalet yerini bulucak bu durumu kabulleneceksiniz mecmuruyetten
trabzon sporun hakkını alıcağ söke söke si,zlerden kokuşmuş paracı leş kargaları

Avatar
nizam tarhanacı 2012-08-13 13:59:42

sizler paraya tavaf edenler doğrunun ne demek olduğunu bilmeyenler bu ülkede elbet bir gün adalet yerini bulucak bu durumu kabulleneceksiniz mecmuruyetten
trabzon sporun hakkını alıcağ söke söke sizlerden kokuşmuş paracı leş kargaları

Avatar
MURAT SÖNMEZ 2012-08-13 14:03:47

‎"Bir Kaledir Trabzonspor... Akıllı ol Fotospor!.."

Avatar
momi 2012-08-13 14:07:25

ancak kınarsınız onlar yapar siz kınarsıınız onlar tekrar yapar siz yine kınarsınız..yazıklar olsun basiretsiz yönetime sözü dinlenmiyor ciddiye alınmıyor..umursanmıyor..adam gibi yap transferini kapat kapılarını demçlerinide ts sitesinden yap bunlara oyuncu ismi servis etme,size müstehak bunlar

Avatar